معاون عمرانی استاندار قزوین از کاهش آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات برون شهری و درون شهری در ۵ ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار در جلسه شورای ترافیک استان گفت: طبق گزارش پزشکی قانونی در ۵ ماه اول امسال آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات برون شهری نسبت به مدت مشابه پارسال۲۶ درصد و و آمار فوتی‌های تصادفات درون شهری ۱۳ در صد کاهش یافته است.

فرخزاد با تاکید بر اینکه حتی نجات جان یک شخص از اهمیتی بسزایی برخوردار است، افزود: باید با تدابیر مدیریتی، تلاش جمعی و اهتمام تمامی مسئولین ذی ربط بتوانیم در این زمینه موفق عمل کینم امار تصادفات در سطح استان را به حداقل ممکن برسانیم.

او درباره ساماندهی و انتقال ایستگاه تاکسی از تقاطع ولیعصر به میدان مینودر هم گفت: محور، ولی عصر روزانه ۸۲ هزار تردد دارد و با توجه به این حجم بالا بدون شک باید ایستگاه تاکسی ساماندهی شود.

معاون عمرانی استاندار گفت: باید این نکته را نیز در نظر گرفت که داریم برای بیش از ۲۰۰ هزار مسافری که از قزوین به شهر‌های شرقی اقماری اطراف همچون شریفیه، بیدستان، الوند و محمدیه سفر می‌کنند، تصمیم گیری می‌کنیم و نیاز به تدبیر و تامل بیشتر است و زیرساخت‌های لازم میدان مینودر هم باید فراهم شود تا مردم دچار مشکل نشوند.

فرخزاد در ادامه با بیان اینکه آسفالت و تکمیل پل مقابل شرکت نفت هم  بیش از ۶میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد ،گفت : در این طرح باید  با اولویت بندی لوپ B با مساحت ۲۱ هزار مترمربع آسفالت شود و لوپ C نیز دو لایه آسفالت با حدود ۴ هزار مترمربع در دستور کار قرار گیرد که همکاری شهرداری و شرکت نفت برای اجرای این پروژه ضروری است.

انتهای پیام/ک

آمار فوتی‌های تصادفات درون شهری ۱۳ در صد کاهش یافته است

برچسب ها: حوادث ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.