رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان روانسر گفت : عملیات ریزش‌برداری، خاکبرداری و ایمن‌سازی جاده روانسر به پاوه همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمد فلاح رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان روانسر گفت : آوار حاصل از رانش و ریزش بخشی از کوه مشرف به کنارگذر شهر شاهو در محور روانسر به پاوه به صورت امانی و با استفاده از ماشین آلات راهداری برداشته می‌شود.

او با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۰ هزار متر مکعب عملیات ریزش برداری و خاکبرداری انجام شده گفت : عملیات ایمن سازی این مسیر هم اکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تلاش داریم تا قبل از شروع فصل بارندگی آن را به پایان برسانیم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای روانسر افزود: اجرای این عملیات تاکنون بیش از چهار میلیارد ریال هزینه در برداشته است.

فلاح، تثبیت خاک و ایمن سازی این مسیر پس از اتمام عملیات خاکبرداری را یکی از موضوعات مهم عنوان کرد و افزود: این مسیر اکنون باز و تردد خودرو‌ها در آن جریان دارد و راهداران نیز به منظور امنیت بیشتر در محل حضور دارند.

فلاح گفت: بر اثر بارش‌های فروردین ماه سالجاری قسمت‌هایی از ترانشه‌های واریانت شهر شاهو ریزش و محور روانسر – پاوه را مسدود کرد که با تصمیم شورای ترافیک این مسیر به داخل شهر شاهو تغییر یافت.

 

 

انتهای پیام/د

برداشت آوار حاصل از رانش و ریزش بخشی از کوه مشرف به کنارگذر

 

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.