رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به ترافیک نیمه‌سنگین در عمده محور‌های استان، از مسافران خواست تا با توجه به شلوغی محور‌ها از هم اکنون برای بازگشت برنامه ریزی کنند.

شروع موج بازگشت مسافران تابستانیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سرهنگ مراد حیدری با اشاره به نزدیکی پایان تعطیلات تابستانی، گفت: در روز‌های پایانی شهریور که به نوعی پایان تعطیلات تابستانی محسوب می‌شود، همواره با ترافیک سنگینی در محور‌های استان مواجه می‌شویم در حال حاضر محور‌های کرمانشاه-کامیاران، کرمانشاه-اسلام آبادغرب و کرمانشاه-همدان سه محور پرتردد استان هستند.

حیدری حجم ترافیک محور در محور‌های استان را در شرایط فعلی نیمه‌سنگین عنوان کرد و افزود: با نزدیک شدن به دو سه روز پایانی شهریور حجم ترافیک بیشتر هم می‌شود.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به شروع طرح تابستانی پلیس راه از ۲۴ خرداد امسال، گفت: در این طرح که تا اول مهر ادامه می‌یابد ۸۵ گشت محسوس و ۱۵ گشت نامحسوس محور‌های استان را پوشش می‌دهند خوشبختانه امسال تابستان کم حادثه‌ای نسبت به تابستان سال گذشته داشتیم و تصادفات استان سیرکاهشی داشته که آمار دقیق در این زمینه پایان طرح اعلام می‌شود.

انتهای  پیام/ز

 

تصادفات استان کرمانشاه سیرکاهشی داشته است

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.