مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت:با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان و آغاز موج اول سفر‌های تابستانی برای میزبانی و جابجایی مسافرین آمادگی کامل داریم.

آمادگی کامل کرمانشاه برای جابه جایی و میزبانی مسافران تابستانیبهمن خسروانی  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه  در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه با اشاره به  ارتقای کیفی سفر در موج اول سفرهای تابستانی امسال و گفت: با شروع موج اول سفر‌های تابستانی در ۲ بخش حمل و نقل مسافر و ایمن سازی جاده‌ها اقدامات لازم توسط این اداره کل صورت گرفته و برای میزبانی و جابجایی مسافرین آمادگی کامل داریم.

وی تعداد ناوگان عمومی فعال در استان را در حال حاضر ۲۱۰ دستگاه اتوبوس، ۹۸۵ دستگاه مینی بوس و ۷۸۷ دستگاه خودرو سواری و تعداد شرکت‌های فعال در این حوزه را ۷۰ شرکت اعلام و بیان کرد: از این تعداد ۳۳ شرکت در بخش حمل و نقل اتوبوس، ۲۷ شرکت در حمل و نقل مینی بوس و ۱۰ شرکت در بخش سواری فعالیت دارند.

خسروانی همچنین به اقداماتی نظیر بررسی و سرکشی بر وضعیت مجتمع ها، رستوران‌ها و نمازخانه‌های بین راهی و آماده سازی و تجهیز پاسگاه‌های پلیس راه اشاره کرد و افزود: تعداد ۲۷ باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی آماده خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای هستند.

وی گفت: مسافرین و کاربران جاده‌ای می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی شرکتها، رانندگان و یا مشکلات موجود در جاده‌ها این اداره کل را از طریق ارسال پیام به سامانه ۳۰۰۰۱۴۳، تلفن گویای ۳۸۲۲۲۴۴۶ و یا مراجعه حضوری به دفتر نمایندگی اداره کل در پایانه شهید کاویانی مطلع و شکایات، انتقادات یا پیشنهادات خود را مطرح و پیگیری نمایند.
 
انتهای پیام/ز


 ۲۱۰ دستگاه اتوبوس  فعال در استان کرمانشاه اماده فعالیت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.