سرپرست سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه گفت : پیش بینی می‌کنیم روزانه ۱۰۰ هزار زائر اربعین به وسیله ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه جابه‌جا شوند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سجاد سلیمانی سرپرست سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه با اشاره به اینکه ۱۵۰ دستگاه اتوبوس زائران اربعین را از قصرشیرین به مرز خسروی منتقل می‌کنند گفت : ۲۲۰ اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی استان کرمانشاه وجود دارد که با برنامه‌ریزی‎های انجام شده مشکل کمبود اتوبوس را در ایام اربعین نداریم.

او با بیان اینکه سازمان اتوبوسرانی از ۱۷ مهرماه تا ۵ آبان‎ماه در آماده‎باش کامل قرار دارد گفت : با توجه به فرصت باقی‌مانده اتوبوس‎ها از نظر فنی مشکلات آن‌ها برطرف می‌شود که مردم در مسیر ۱۵ کیلومتری دچار مشکل نشوند.

سلیمانی با اشاره به اینکه پیش‌بینی تردد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر برای پیاده‎روی اربعین از مرز خسروی انجام شده است گفت: در روز میانگین ۱۰۰ هزار زائر ابا عبداله الحسین (ع) از قصر شیرین تا مرز خسروی توسط ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه انجام می‌شود.

او با اشاره به اینکه ستاد اربعین کشور نرخ تردد در مسیر‌ها در ایام اربعین حسینی را تعیین می‌کند، گفت: اجرای طرح اعزام سرویس‌های ویژه سازمان اتوبوسرانی در ایام اربعین در راستای سرویس‌دهی هر چه بیشتر به زائران ابا‌عبدالله الحسین (ع) و انتقال سریع آن‌ها از مرز‌ها به سمت شهر‌ها است .

 

 

انتهای پیام/د

۲۲۰ اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی وجود دارد

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.