سرمربی تیم پیکان گفت: ما در روز بی‌عدالتی فوتبال گل خوردیم و تلاش می‌کنیم که امتیاز‌های لازم را در بازی‌های آینده بگیریم.

در روز بی‌عدالتی فوتبال ما گل خوردیمبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسینی فرکی در نشست خبری بعد از بازی شاهین شهرداری و پیکان بیان کرد: می خواستیم سه امتیاز را به دست آوریم و برای این کار، بازیکنان ما خیلی زحمت کشیدند. همه‌ شما بازی را دیدید که در طول بازی چه اتفاقاتی افتاد و چقدر تیم ما نسبت به حریف برتری داشت.

او افزود: در روز بی‌عدالتی فوتبال ما گل خوردیم اما بعد از گل به تیم حریف فشار آوردیم و موقعیت‌سازی کردیم و در نهایت به گل رسیدیم.

سرمربی تیم پیکان  ادامه داد: شاید از هفت- هشت موقعیت گل‌مان استفاده نکردیم، در حالی که به تیم حریف هیچ موقعیت گلی ندادیم، با این حال توانستیم یک امتیاز خارج از خانه بگیریم.  

فرکی گفت: بازی به بازی شرایط تیم ما بهتر می‌شود و امیدوارم بتوانیم در هفته‌های آینده جبران کنیم. به‌هرحال ما این فرصت را داریم که یک بازی خارج از خانه و داخل خانه انجام بدهیم.  

او بیان کرد: ماهفت- هشت سال پیش آخرین بازی نفت را با شاهین در اینجا برگزار کردیم که از آن زمان تا الان، هیچ تغییری در امکانات بوشهر به وجود نیامده است من فکر می‌کنم این کمترین حق مردم بوشهر و هواداران شاهین است که به آن‌ها توجه بیشتری شود.

سرمربی تیم پیکان گفت: امیدوارم که شاهین در لیگ برتر بماند، چون من روی تیم‌هایی که هوادار دارند، حساس هستم. درست است تیم ما هوادار ندارد، اما تیم‌هایی که ریشه و هوادار دارند، باید در لیگ برتر باشند تا شور و هیجان را به این مسابقات اضافه کنند.

انتهای پیام/م

تلاش می‌کنیم امتیاز‌های لازم را در بازی‌های آینده بگیریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.