فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری باند ۴ نفره سارقان موتورسیکلت و کشف ۷ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در بخش چترود کرمان خبر داد.

دستگیری باند سارقان موتورسیکلت در چترود کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ محمد رضا فدا فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در بخش چترود مأموران انتظامی این بخش تحقیقات گسترده خود را در خصوص شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.

او افزود: در تحقیقات بعمل آمده از مالباختگان و بررسی نحوه سرقت‌ها پس از تجزیه و تحلیل به عمل آمده احتمال وقوع سرقت‌ها با یک شیوه و شگرد توسط سارق یا سارقین قوت گرفت.

سرهنگ فداء با اشاره به اینکه ماموران انتظامی بخش چترود با اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی قضائی سرانجام پس از چندین روز تلاش شبانه روزی موفق شدند اعضا این باند ۴ نفره را شناسایی کنند، تصریح کرد: در ابتدا یکی از سارقان در حال انتقال یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی توسط مأموران دستگیر و در بازجویی‌های تخصصی به ۷ فقره سرقت موتورسیکلت با همدستی ۳ نفر دیگر معترف شد.

او اظهار داشت:ماموران طی یک عملیات ضربتی سه نفر متهم دیگر پرونده را نیز که در حال اوراق موتورسیکلت‌های مسروقه در مخفیگاهشان در روستا‌های اطراف، دستگیر و آن‌ها را به همراه اموال مسروقه جهت تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت‌های مجرمانه مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام/ح

دستگیری باندسارقان موتور

برچسب ها: موتورسیکلت ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار