نرم‌افزار Samsung Flow راه جدید اتصال تبلت و تلفن‌های هوشمند سامسونگ

سامسونگ پس از حذف SideSync نرم‌افزار Samsung Flow را معرفی کرد و اکنون این نرم‌افزار امکان اتصال صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند به تبلت را به کاربر می‌دهد.

اتصال صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند به تبلت با نرم‌افزار Samsung Flowبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ تاکنون امکانات زیادی به کاربران خود ارائه کرده است تا همیشه کسانی که از دستگاه‌های این شرکت استفاده می‌‌کنند بهترین تجربه کاربری را داشته باشند. از این قابلیت‌های خوب می‌توان به محیط کاربری جالب، دوربین فوق‌العاده، سرویس‌های اختصاصی سامسونگ و موارد این چنین اشاره کرد. گاهی این قابلیت‌ها کارایی بهتری نسبت به دیگر ویژگی‌ها دارند. در این میان نرم‌افزار SideSync که کاربران زیادی داشت به دلایلی در حال حذف شدن است و Samsung Flow جایگزین آن خواهد شد.

جایگزین شدن SideSynce با Samsung Flow

سامسونگ پس از اعلام خبر از بین رفتن برنامه و خدمات SideSync در ماه آینده، به کاربران توصیه کرد که به جای استفاده از برنامه‌های دیگر، از خدمات نرم‌افزار Samsung Flow استفاده کنند. نرم‌افزار Samsung Flow درست مانند SideSync قرار است کاربران را قادر سازد که تلفن‌های هوشمند خود را در صفحه نمایش‌های بزرگتر ببینند. در ابتدا قرار نبود نرم‌افزار Flow قابلیت به اشتراک گذاری صفحه نمایش گوشی با نمایشگرهای بزرگ‌تر تبلت‌ها را داشته باشد اما از آن‌جایی که سامسونگ SideSync را غیرفعال کرده و Flow به عنوان جایگزین آن انتخاب شده، داستان تغییر کرده است. نرم‌افزار Samsung Flow در بروزرسانی اخیر خود به این ویژگی مجهز شده است تا بتوانند به بهترین شکل به کاربران خود سرویس‌دهی کند.

اتصال صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند به تبلت با نرم‌افزار Samsung Flow


بیشتر بخوانید: فاش شدن اطلاعات G Pad 5، تبلت جدید ال‌جی + تصویر


در کنار قابلیت منتشر کردن صفحه نمایش در تبلت‌های گلکسی، از صفحه نمایشگر نیز می‌توان در کنار سایر برنامه‌های تبلت با ویژگی Multi windows استفاده کرد. همچنین این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تمام یک فایل را جابه‌جا کنند.

در ابتدا نرم‌افزار Samsung Flow تنها قادر به اتصال صفحه نمایش به PC بود. اما اکنون پس از آخرین بروزرسانی، این قابلیت به گوشی‌های هوشمند نیز رسیده است. اگر هنوز از SideSync استفاده می‌کنید بهتر است سریع‌تر به Samsung Flow تغییر مکان دهید. زیرا این نرم‌افزار در ۱۵ اکتبر برای همیشه از دسترس خارج می‌شود.

انتهای پیام/

قابلیت جدید نرم‌افزار Samsung Flow

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار