حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه استقامت تنها راهی است که شیطان را نابود می‌کند گفت : یکی از پیام‌های مکتب امام حسین (ع) نیز استقامت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جمع پاسداران و کارکنان دولت در کنار قبور پاک شهدا در سرخه با اشاره به ویژگی‌های یاران اباعبدالله (ع) گفت: یاران امام حسین (ع) نقش خدا را در زندگی خود پررنگ می‌دیدند و کار و بودن در کنار امام و جنگیدن پا به پای امام را فقط برای رضای او انجام می‌دادند.

او با اشاره به اینکه یاران امام حسین (ع) به بهشت و جهنم معتقد بودند و به وعده‌های خداوند و معاد ایمان و اعتقاد داشتند افزود: امروز هرکس اعتقاد به معاد داشته باشد در ادارات اهل کم گذاشتن نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه تنها راهی که شیطان را نابود می‌کند و یکی از پیام‌های مکتب امام حسین (ع) استقامت است تصریح کرد: استقامت هزینه، سربلندی و افتخار دارد؛ در حالیکه سازش نتیجه‌ای جز نابودی، بدی و سرشکستگی ندارد.

حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه دشمن نمی‌خواهد نام و عظمت اسلام شکوه پیدا کند افزود: باید راهکار‌های مقابله با دشمن را بدانیم و با بصیرت می‌توان جلوی دشمن را گرفت.

او در پایان تصریح کرد: تنها پیروز میدان در منطقه ما هستیم و رهبر معظم انقلاب الگوی ایستادگی و مقاومت هستند و همه ما باید درس مقاومت را از این مکتب بیاموزیم.

انتهای پیام / ر

دشمن نمی‌خواهد نام و عظمت اسلام شکوه پیدا کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.