معاون عمرانی استاندار کرمانشاه به میرآباد مرکز بخش جدید التأسیس زمکان سفر کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،در سفر معاون عمرانی استاندار کرمانشاه به میرآباد مرکز بخش جدید التأسیس زمکان شرایط وامکانات لازم جهت افتتاح همزمان بخش وشهر جدید میرآباد مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

شکری فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی به پتانسیل‌ها و موقعیت جغرافیایی و ایجاد زمینه‌های مناسب گردشگری این بخش اشاره کرد.

سالاری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه به سابقه وقدمت مدنیت این منطقه اشاره و گفت: استاندار تلاشگر کرمانشاه اینجانب را مامور کردند که امروز شخصا گزارشی از وضعیت فعلی، کمبودهاونیاز‌ها را قبل از افتتاح همزمان شهروبخش را تهیه وبه ایشان منعکس کنم.

او ایجاد همزمان بخش وتاسیس شهر را امری کم نظیر در سطح کشور و استان دانست که این امر محقق نشد مگر با اهتمام استاندار ونماینده اورامانات و مجموعه وزارت کشور و گفت: با توجه به زیرساخت‌های موجود شاهد شهری زیبا و توریستی باشیم و بزودی توسط شخص استاندارافتتاح خواهد شد.

نادری نماینده اورامانات از تهیه مقدمات جهت ارتقاء شیخ صله و چم زرشک هم خبر داد و گفت : طرح آن توسط فرمانداری تهیه وارسال شده است و امیدواریم این امر نیز بزودی محقق شود.

کرمی فرمانده سپاه شهرستان هم با اشاره به موقعیت جغرافیایی این بخش جدید جهت همکاری همه حانبه در سازندگی و آبادانی این منطقه اعلام آمادگی کردند .

 

 

انتهای پیام/د

بررسی بخش جدید التأسیس زمکان

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.