نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت آشنایی نسل جوان با اتفاقات رخ داده در سال‌های دفاع مقدس، گفت : نسل جوان از رخداد‌های سال‌های دفاع مقدس خبر ندارند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از نامگذاری یک هفته به عنوان هفته دفاع مقدس به عنوان یک اتفاق خوب یاد کرد و گفت : باید تمامی ادارات در این هفته برای معرفی اتفاقات رخ داده در سال‌های دفاع مقدس به جامعه و به ویژه نسل جوان برنامه ریزی کنند.

او با تاکید بر اینکه برای معرفی سال‌های دفاع مقدس باید کتاب‌ها نوشت، گفت : نسل جوان و آیندگان از رخداد‌های سال‌های دفاع مقدس بی‌خبرند و باید با زبان هنر آن‌ها را در جریان این اتفاقات قرار دهیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم الگوپذیری مدیران و مسئولان فعلی نظام از رزمندگان سال‌های دفاع مقدس، گفت: باید مدیران امروز از رزمندگان دوران دفاع مقدس برای اداره کشور درس بگیرند.

او در ادامه از ترافیک شهر کرمانشاه به عنوان یک مشکل پیش روی تردد مردم یاد کرد و افزود: کرمانشاه به یک پارکینگ متحرک تبدیل شده که خود ما مردم در ایجاد این مشکل مقصر هستیم.

او خواستار برنامه ریزی مسئولان برای روان سازی ترافیک شهر کرمانشاه شد.

صفری سپس با اشاره به بازگشایی مرز خسروی، گفت: کرمانشاه باید آماده استقبال و پذیرایی از زوار عتبات عالیات در اربعین حسینی شود.

صفری با بیان اینکه متکدیان و معتادین متجاهر چهره شهر را زشت کرده اند، خواستار برخورد جدی با این افراد در شهر کرمانشاه شد.

او در ادامه بر ضرورت آمادگی شهرستان قبل از فصل سرما و بارندگی‌ها تاکید کرد و افزود: باید کرمانشاه آماده فصل سرما شود .

 

 

انتهای پیام/د

نسل جوان از رخداد‌های سال‌های دفاع مقدس خبر ندارند

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.