یک کارگردان و مستند ساز گفت: مسئولین باید حواسشان باشد کمبود بودجه بهانه‌ای برای تعطیلی آثار هنری نشود.

نباید مشکلات اقتصادی بهانه‌ای برای تعطیلی آثار هنری شودمحمد صادق رمضانی مقدم کارگردان و مستند ساز در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: مسائل اقتصادی به جامعه هنری و قطعا به فرهنگ ضربه وارد کرده است.

او تصریح کرد: مردم نیاز دارند علاوه بر مسائل اقتصادی بر مسائل فرهنگی آن‌ها هم توجه شود.

این کارگردان و مستندساز گفت: تولیدات رسانه تحت تاثیر مسائل اقتصادی کمرنگ شده اند و این موضوع زنگ خطری برای عرصه فرهنگ و هنر است.


رمضانی افزود: مبنای آثار تولیدی فروش است تا تاثیر گذاری فرهنگی؛ و همین موضوع باعث می‌شود آثار به لحاظ فرهنگی نازلتری تولید شود.

او تصریح کرد: نبود حمایت‌های معنوی از دیگر دغدغه‌های فرهنگ و هنر است متاسفانه آثار سینمایی فاخر و ارزشی پروانه نمایش نمی‌گیرند.

این کارگردان و مستند ساز گفت: مسئولین در حوزه رسانه باید برنامه جدی برای برنامه‌های تولیدی داشته باشند و کمبود بودجه و مشکلات را رفع کنند تا چرخ تولید هنری را دوباره راه اندازی کنند.

از آثار رمضانی مقدم مستند یک روز یک زندگی برنده دیپلم افتخار مستند جشنواره مقاومت در سال ۹۵، مستند بلند نه کوچک نه بزرگ اولین مستتد بلند فاطمیون مدافعان حرم، فیلمنامه لیست شنبه بهترین فیلم نامه بلند جشنواره عمار و فیلم کوتاه بدون لک که جایگاه سوم طنین مسجد را به خود اختصاص داده است را می‌توان نام برد.

انتهای پیام//ف. غ


اهالی فرهنگ و هنر از دغدغه‌های اقتصادی می‌گویند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.