معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : از این پس روز‌های سه شنبه را به پیگیری و تلاش برای رفع مشکلات جوانان استان دراین اداره کل اختصاص می‌دهیم.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مهدی فتاحیان معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بابیان اینکه اجرای این طرح براساس بخشنامه ابلاغی از سوی وزارت ورزش و جوانان به استان‌ها خواهد بود، گفت : طبق این بخشنامه مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های کشور باید روز‌های سه شنبه را به بررسی و تلاش برای رفع مشکلات جوانان اختصاص دهند.

او گفت : براین مبنا ما نیز در نظر داریم بزودی این طرح را در استان اجرایی کنیم و به این منظور هر هفته از ۱۰ سمن به عنوان نمایندگان حوزه جوانان که بیشتر در بطن جامعه هستند و ازمشکلات حوزه جوانان اطلاع دارند، دعوت کرده تا با حضور مدیرکل مشکلات این حوزه را بررسی کنیم.

معاون امور جوانان استان افزود: به منظور توجه گسترده‌تر به حوزه جوانان، علاوه بر سمن‌ها در نظر داریم تا از جوانان هنرمند، دانشجو، دانش آموز و ... نیز دعوت کنیم تا در این جلسات برای بررسی مشکلات این حوزه حضور داشته باشند.

او گفت: براین اساس، با اداراتی که اقشار مختلف جوانان زیرمجموعه آن‌ها هستند مکاتبه خواهیم کرد تا نمایندگانی را به ما معرفی کنند و از آن‌ها برای حضور در جلساتمان دعوت کنیم.

معاون امور جوانان استان در ادامه بابیان اینکه درحال حاضر حدود ۷۸ سمن مربوط به حوزه جوانان در استان فعال هستند، گفت: طبق هدفگذاری که انجام داده ایم این تعداد را تا پایان سال به ۸۸ سمن افزایش خواهیم داد.

او گفت: البته ۵۰ تقاضای دیگر نیز برای ثبت سمن در این اداره کل داریم که مشغول انجام اقدامات اولیه برای ثبت سمن هایشان هستند.

فتاحیان بابیان اینکه بیشتر این سمن‌ها درحوزه آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی فعالیت می‌کنند، افزود: همچنین یکی از برنامه‌هایی که از سال گذشته در حوزه جوانان استان به صورت جدی آن را در دستورکار قرار دادیم، بحث برون سپاری فعالیت‌های این حوزه و وگذاری آن‌ها به خود جوانان بود.

او گفت: خوشبختانه درحال حاضر ۱۰۰ درصد برنامه‌های مناسبتی معاونت جوانان استان توسط سمن‌های این حوزه اجرا می‌شود و ما فقط نقش نظارتی داریم .

 

 

انتهای پیام/د

رفع مشکلات جوانان

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.