رییس هیات دو و میدانی استان کرمانشاه از درخشش چشم گیر دختران دوومیدانی کار کرمانشاهی در دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر کشور خبر داد.

رکورد شکنی ورزشکار کرمانشاهی در رقابت های المپیاد استعدادهای برترروشن زاده رییس هیات دو و میدانی استان کرمانشاه  در گفت و گوبا خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، از درخشش چشم گیر دختران دوومیدانی کار کرمانشاهی در دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر کشور خبر داد و گفت: دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر دوومیدانی دختران با شرکت ۴۰۰ ورزشکار از استان‌های سراسر کشور به میزبانی استان گلستان برگزار شد.

او گفت: تیم دوومیدانی دختران کرمانشاهی به مربیگری راهبه فتاحی موفق به کسب ۱ مدال طلا در ماده ۳۰۰۰ متر از سوی کوثر قاسمی و ۱ مدال برنز در ماده پرش سه گام  از سوی  نساء مرادی شدند؛ که حاصل تلاش ورزشکاران و مربی توانمند این تیم بود.

روشن زاده بیان کرد: قاسمی در ماده ۳۰۰۰ متر با رکوردی بسیار خوب ۱۲:۰۰.۵۰ توانست رکورد اولین دوره المپیاد استعداد‌های برتر که در دستان ورزشکار همدانی بنام فاطمه چناری بمدت زمان ۱۲:۰۸.۰۲ بود را بشکند و شگفتی ساز این دوره از مسابقات شود.

به گفته این مسئول در این دوره از مسابقات ستایش مرادی در ماده پرتاب دیسک در جایگاه چهارم ایستاد غزل گمار در ماده ۱۰۰ متر سرعت و مهدیس رحیمی دیگر دونده‌ کرمانشاهی در ماده ۲۰۰ متر سرعت عنوان ششم را به خود اختصاص دادند.

انتهای  پیام/ز

 

درخشش  ورزشکار کرمانشاهی در المپیاد ورزشی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.