مسئول کمیته پرورش اندام استان کرمانشاه از درخشش ورزشکار کرمانشاهی در مسابقات بین المللی ابو ظبی خبر داد.

درخشش ورزشکار کرمانشاهی در مسابقات ابوظبی/ استروئید مصرف نکنیدمهدی حاتمی  مسئول کمیته پرورش اندام استان کرمانشاه  در گفت و گوبا خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، از درخشش ورزشکار کرمانشاهی در مسابقات جهانی ابو ظبی خبر دادو گفت: تیم کرمانشاه با دو شرکت کننده در این مسابقات حضور داشت که میلاد گوهری موفق به کسب 3 مدال طلا شد.

او گفت: میلاد گوهری در رشته های فیزیک جوانان ،فیزیک بزرگسالان و فیزیک مدلینگ توانست بر سکوی نخست بایستد.

به گفته قهرمان پرورش اندام جهان  این مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود به دلیل اینکه رشته مورد علاقه بسیاری از جوانان است از سراسر جهان شرکت کننده حضور داشت و قطعا ورزشکاری که موفق به کسب سه مدال طلا می شود از آمادگی فیزیکی بالایی برخوردار است و خوشحالیم که این جوان ارزنده خوش درخشید .

حاتمی با بیان اینکه 370 باشگاه بدنسازی در شهر کرمانشاه دارای مجوز فعالیت دارند گفت: 3هزار و 700  نفر در رشته بدنسازی و پرورش اندام فعالیت می کنند که آمار بی نظیری است و نشان از علاقه مندی جوانان به این رشته داردو هم چنین لزوم گاه سازی این قشر جامعه از این ورزش نیز بیشتر احساس می شود.

او در خصوص جوانانی که علاقه به فعالیت در ایی رشته دارند توصیه هایی کرد و افزود:  در سال های گذشته شاهد بودیم افراد با سن و سال بالاتری در این رشته فعالیت می کردند و اما اکنون نوجوان 15 تا 16 ساله نیز در باشگاه ها حضور دارند و اگر بدون آگاهی و اطلاع  می تواند خطرناک باشد.

حاتمی بیان کرد: قطعا ورزش بدنسازی برای  تناسب اندام و به عنوان ورزش روزانه نیازی به استروئید و داروهای نیرو زا ندارد و تنها  با برنامه غذایی و تمرینات مستمر می تواند به اندام تراشیده و متناسب و کاهش توده های چربی دست یابند.

انتهای پیام/ز


ورزش بدنسازی نیازی به مصرف استروئید ندارد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.