مجهز شدن دو نرم‌افزار دیگر گوگل به حالت تاریک + تصویر

گوگل دو نرم‌ افزار دیگر خود یعنی دستیار صوتی و برنامه گوگل (Google App) را به حالت تاریک (Dark Mode) مجهز کرد.

مجهز شدن دو نرم‌افزار دیگر گوگل به حالت تاریک +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که گوگل در حال اضافه کردن حالت تاریک (Dark Mode) به نرم‌‎افزارهای مختلف خود است. البته اکنون ما می‌دانیم که نسخه بعدی اندروید از حالت تاریک در همه قسمت‌های محیط نرم‌افزاری پشتیبانی می‌کند. به نظر می‌رسد گوگل در حال آماده سازی چشمان کاربران خود به این قابلیت جدید است. این قابلیت بسیار می‌تواند به حفظ سلامتی چشمان کاربران کمک کند. علاوه بر آن می‌توان به وسیله این قابلیت، شارژ گوشی را برای مدت زمان بیشتری نگه داشت.

اضافه شدن حالت تاریک به دستیار صوتی و برنامه گوگل

امروز خبر خوبی برای کاربران اندروید داریم؛ گوگل در حال اضافه کردن حالت تاریک به نرم‌افزارهای بیشتری است. این بار قرعه به نام دستیار صوتی و برنامه گوگل (Google App) افتاده است و این نرم‌افزار‌ها در بروزرسانی جدید خود به این حالت مجهز می‌شوند. در چند هفته گذشته، گوگل به سرعت در حال اضافه کردن حالت تاریک به نرم‌افزارهای مختلف خود بوده است.

از آنجایی که این اولین باری نیست که نرم‌افزارهای گوگل به حالت تاریک مجهز می‌شوند، قاعده این بروزرسانی برای ما مشخص است. در ابتدا تنها عده محدودی از کاربران به حالت تاریک در دستیار صوتی و برنامه گوگل دسترسی خواهند داشت و پس از آن باقی کاربران از این قابلیت جدید استفاده خواهند کرد. علاوه بر این، این ویژگی ناقص است زیرا حالت تاریک تنها در چند صفحه برنامه گوگل اعمال می‌شود.

در ادامه تصویری از محیط برنامه دستیار صوتی گوگل پس از اعمال حالت تاریک را مشاهده می‌کنید:

مجهز شدن دو نرم‌افزار دیگر گوگل به حالت تاریک +تصویر


بیشتر بخوانید: عرضه حالت شبانه برای پلی استور


از امروز، گوگل دسترسی کاربران به حالت تاریک در نرم‌افزار خود را گسترده‌تر کرده است. چندین نفر از کاربران Reddit تائید کرده‌اند که حالت تاریک برای برنامه گوگل آن‌ها فعال شده است. آن‌ها حتی اعلام کرده‌اند که برای دسترسی به این حالت، نرم‌افزار خود را از فروشگاه پلی‌‌استور بروزرسانی نکرده‌اند.

همین اتفاق برای دستیار صوتی گوگل نیز رخ داده است. به لطف حالت تاریک، اکنون این برنامه با چشمان کاربران صمیمی‌تر شده است. به نظر می‌رسد این بروزرسانی برای نسخه‌های ۹ و ۱۰ سیستم‌عامل‌ اندروید عرضه می‌شود؛ البته هنوز هیچ الگویی برای ارائه آن کشف نشده است.

انتهای پیام/

دستیار صوتی و برنامه گوگل نیز به حالت تاریک مجهز شدند

برچسب ها: فناوری ، گوگل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار