بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۲۶۲)؛

از آنتی ویروس Avast تا نرم افزار ویرایش عکس و ویدئو برای اندروید

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۲۶۲)، بهترین نرم افزار‌های چند هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

 

دانلود NetGuard Pro – no-root firewall 2.251 برنامه فایروال بدون نیاز به روت اندروید

یکی از مشکلات مهم کاربران تمام شدن سریع شارژ اینترنت آن‌ها است، یکی از مهمترین عامل‌های صرفه جویی در مصرف اینترنت قطع کردن دسترسی آن‌ها به اینترنت است. برای این کار ما نرم افزار NetGuard را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

برنامه توربو Turbo Download Manager FULL v6.10 دانلود منیجر رایگان اندروید

نرم افزار Turbo Download Manager یکی از قدرتمندترین و بهترین برنامه‌ها در زمینه دریافت فایل از فضای وب است. این دانلود منیجر پرقدرت می‌تواند فایل‌ها را تا ۵ برابر سریع‌تر از مرورگر، دانلود کند. این نرم افزار با بیش از ۵ میلیون بار دانلود، لقب محبوب‌ترین دانلود منیجر را بدست آورده است. نرم افزار Turbo Download Manager توانسته در گوگل پلی نمره عالی ۴.۰ از ۵.۰ را کسب کند.
دانلود Norton Security and Antivirus Premium v4.5.1.4356 – برنامه قدرتمند آنتی‌ویروس برای اندروید

دانلود Avast Antivirus v6.20.1 - آنتی ویروس avast برای اندروید

گوشی های هوشمند امروزه نقش مهمی در زندگی بشر دارند، به گونه‌ای که عده‌ای بدون گوشی هوشمند زندگیشان مختل می‌‎شود. نرم افزار Mobile Security & Antivirus Avast یک آنتی ویروس بسیار قدرتمند است که توسط شرکت Avast ساخته شده است. این آنتی ویروس می‌تواند امنیت و سلامت سخت افزاری گوشی هوشمند شما را به خوبی حفظ کند. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید اطمینان داشته باشید که گوشی شما درگیر ویروس های مختلف نمی‌شود.

دانلود Smart Tools : Compass, Calculator, Ruler, Bar Code v1.1.42 – برنامه ابزار‌های مهندسی و دانشجویی مختلف برای اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود - AndroVid Pro Video Editor 3.2.4 - برنامه ویرایش ویدئو برای اندروید

برنامه‌های ویرایش و ادیت فایل‌های مختلف یکی از محبوب‌ترین و پردانلود‌ترین نرم‌افزار‌ها برای سیستم‌عامل اندروید و iOS هستند، البته ویرایش می‌تواند به متن، تصویر، ویدئو با دیگر فایل‌ها اختصاص داشته باشد اما در هر صورت برنامه‌هایی که امکان ایجاد تغییر، ویرایش، اصلاح و بازسازی یک فایل را می‌دهند بسیار کاربردی خواهند بود. در همین زمینه برنامه‌های ویرایش ویدئو بسیاری در مارکت گوگل‌پلی یافت می‌شود که اغلب دارای ضعف‌هایی هستند، یافتن یک ویرایشگر ویدئویی کامل و قدرتمند نیز در دنیای بی‌پایان نرم‌افزارهای موبایلی، بسیار سخت است. اما ما در این مطلب، یکی از بهترین برنامه‌های ویرایشگر فیلم و ویدئو برای اندروید را به شما معرفی خواهیم کرد.

نرم‌افزار AndroVid Pro - Video Editor یک برنامه کامل و همه‌کاره برای ویرایش ویدئو در اندروید است، این برنامه به قابلیت‌ها و ویژگی‌های بسیار زیادی مجهز شده که از این نظر آن را به یکی از قدرتمند‌ترین ویرایشگرهای موجود در گوگل‌پلی تبدیل می‌کند. نرم‌افزار AndroVid Pro - Video Editor توسط تیم توسعه‌دهنده zeoxy ساخته شده، این گروه سابقه زیادی در تولید برنامه‌های ویرایش ویدئو دارد و به همین جهت توانسته تا برنامه‌ای کامل عرضه کند.

این نرم‌افزار قابلیت‌های بی‌شماری دارد، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های AndroVid Pro پشتیبانی از زبان فارسی است، این برنامه همچنین از فرمت‌های متنوعی مانند GIF،3GP ،AVI ،FLV ،MP4 ،MPG ، MOV، WMV و VOB نیز پشتیبانی می‌کند. با این برنامه‌ می‌توانید چند ویدئو را به یکدیگر بچسبانید، تکه‌ای از یک فیلم را برش دهید، متن و عکس به ویدئو اضافه کنید. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های کاربردی این نرم‌افزار قابلیت تبدیل ویدئو به فایل تصویری Gif است.

برنامه AndroVid Pro این امکان را به کاربران می‌دهد تا ویدئو مورد نظر خود را در هر جهت بچرخانند یا برعکس کنند، حجم فایل ویدئویی را کم‌کرده یا فرم آن را تغییر دهند، امکان اضافه کردن صوت به فیلم، تبدیل ویدئو به صوت، اشتراک گذاری فایل در شبکه‌های اجتماعی و اعمال جلوه‌های مختلف برروی ویدئو، از دیگر قابیلت‌های این برنامه است.

دانلود Any.do To-do List  برای اندروید و ios ؛ بهترین نرم افزار برنامه ریزی کارها
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود پریزما Prisma 3.1.2.366 برنامه تبدیل عکس به نقاشی رنگ روغن اندروید

نرم افزار Prisma این اجازه را به شما می دهد تا به تصاویر خود جلوه خاصی ببخشید و با امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد تصاویر خود را زیباتر کنید. با افکت هایی که این برنامه در اختیار شما می‌گذارد می توانید عکس های خود را به نقاشی تبدیل کنید.

دانلود Flowx v2.106 بهترین نرم افزار پیش بینی وضع هوا برای موبایل

دانلود OneNote 16.0.11727 نرم افزار یادداشت برداری دیجیتال اندروید

 نرم افزار OneNote یکی از برنامه های شرکت مایکروسافت است که نسخه های آن برای سیستم عامل های ویندوز، مک، آیفون و اندروید عرضه شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی امکانات نرم افزار OneNote را که در نسخه ویندوز از آن بهره می‌برید را در گوشی داشته باشید و نوت بوک دیجیتال ایجاد کنید. این نرم افزار دارای محیطی فوق العاده زیبا و جذاب است و می‌توانید یادداشت های خود را در لیست‌های مختلف ثبت و آن‌ها مدیریت کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید.
 
دانلود Vault-Hide SMS, Pics & Videos 6.9.00.22 برنامه حرفه‌ای حفاظت از اطلاعات شخصی

دانلود کلین مستر Clean Master 7.1.9 برنامه بهینه سازی و افزایش سرعت اندروید

برنامه Clean Master نرم افزاری برای گوشی‌های هوشمند است که به وسیله آن می توانید فایل های باقی مانده از نرم افزارها و همچنین فایل های cache را از گوشی‌تان حذف کنید. نرم افزار Clean Master آن دسته از برنامه هایی  را حذف می‌کند که حافظه RAM گوشی را اشغال کرده  و به این ترتیب باعث می‌شود سرعت و عمر باتری گوشی شما را افزایش یابد.

 

دانلود Microsoft Cortana for Android 3.3.1.2573 مایکروسافت کورتانا برای اندروید

اگر از گوشی‌های اپل یا گوگل پیکسل استفاده می‌کنید مطمئنا با دستیارهای صوتی سیری اپل و دستیار صوتی گوگل آشنا هستید. شرکت مایکروسافت هم برای گوشی‌های خود دستیار صوتی کورتانا (Microsoft Cortana) را طراحی کرد که در ویندوز  ۱۰ نیز برای رایانه‌ها هم عرضه شد.
 

دانلود Flowx v3.112 بهترین نرم افزار پیش بینی وضع هوا برای موبایل اندروید

با آمدن فصل سرما، افراد به برنامه‌ای نیاز دارند که به آن‌ها وضعیت هوای محل سکونتشان را نشان دهد. نرم افزار Flowx در اصل یک گجت بسیار معروف و پرطرفدار است که در گوشی هوشمند شما نصب می‌شود و به شما نشان می‌دهد وضعیت سرما یا گرمای هوا در محل سکونت شما به چه صورت است.

دانلود Arc v4.3 - تم آی او اس برای اندروید

دانلود Hill Climb Racing 2 v1.26.2 بازی تپه نوردی با ماشین 2 اندروید

Hill Climb Racing 2 یکی از پرطرفدارترین و هیجان‌ انگیزترین بازی‌های رانندگی است که  بر پایه قوانین فیزیک طراحی شده است.

در سری دوم نیوتن بیل را باکیفت‌تر مشاهده کنید، جوان عاشق ماشین سواری جاده یا آفرود. با او همراه باشید و به مناطقی بروید که تا کنون هیچ راننده‌ای به آنجا نرفته است. البته در این همراهی حتما قوانین فیزیک را در نظر داشته باشید چون ممکن است گردن بیل را بشکنید!
سری اول این برنامه بیش از ۵۰۰ میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است و سری دوم نیز در مدت زمان اندکی که ارائه شده امتیاز بسیار عالی ۴.۶ از ۵.۰ را به خود اختصاص داده است. در ادامه می‌توانید نسخه اندروید و iOS این بازی را دانلود کنید.
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فناوری ، نرم افزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۶:۰۴ ۲۲ شهريور ۱۳۹۸
برنامه ضد ویروس avast نصب کردیم اما پیام خطا با این مضمون رو میده: " در موقعیت مکانی شما برنامه غیر فعال است". لطفا پیش از معرفی هر برنامه ای برای اندروید بررسی کامل کنید تا کاربران با توصیه شما برنامه بی فایده نصب نکنند حجم اینترنت بی خود واسه دانلودش صرف شد.
آخرین اخبار