۳ هوگوپوش کشورمان در بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی حریفان خود را شکست دادند و به مرحله بعدی صعود کردند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز دوم مسابقات تکواندو گرندپری ژاپن، ۴ هوگوپوش کشورمان در ۲ وزن المپیکی به مصاف حریفان خود رفتند.

فرزان عاشورزاده نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان با قبول شکست در نخستین مبارزه برابرحریف اسپانیایی خیلی زود از دور رقابت‌ها کنار رفت.

آرمین هادی پور دیگر نماینده کشورمان در وزن دوم موفق شد در دیدار نخست لئون گلاسنویک کروات را شکست دهد و به مرحله یک هشتم صعود کند.


بیشتر بخوانید: حذف زودهنگام عاشورزاده/ هادی پور به دور بعد راه یافت


هادی پور در این مرحله باید با دنیز داگدلن از ترکیه که رنک ۲۶ جهان را در اختیار دارد، مبارزه کند. مهم‌ترین افتخار تکواندوکار ۲۲ ساله اهل ترکیه کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی اروپا در سال گذشته است.

سجاد مردانی نیز که در بازی اول حریف روسی را مغلوب کرد، در دور بعدی باید با استفن لامبدین از آمریکا مبارزه کند. لامبدین رنک ۱۶ جهان را در اختیار دارد و بیشتر قهرمانی های او در مسابقات اوپن رقم خورده است.

پیش از این مردانی و لامبدین در نخستین مبارزه خود در مسابقات گرنداسلم ۲۰۱۸ چین به مصاف هم رفتند که کاپیتان تیم ملی کشورمان توانست حریف آمریکایی خود را شکست دهد.

سخت‌ترین قرعه هوگوپوشان ایرانی در مرحله یک هشتم برای سعید رجبی رقم خورده است که باید با کیو دون این، تکواندوکار پرافتخار کره‌ای و صاحب رنک ۲ جهان دیدار کند.


بیشتر بخوانید: هوگوپوشان سنگین وزن کشورمان با پیروزی برابر حریفان به مرحله یک هشتم صعود کردند


کسب مدال طلای گرندپری‌های لندن و مسکو و قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا بخشی از افتخارات این تکواندوکار قدرتمند و باتجربه است.

انتهای پیام/

حریفان هوگوپوشان ایرانی در مرحله یک هشتم گرندپری ژاپن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار