مسئول برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی استان کرمانشاه گفت: با استقبال خوب جوانان در این دوره رقابت‌ها مواجه شدیم و ۱۴۴ شرکت کننده در این مسابقات حضور داشتند.

نجفی مسئول برگزاری مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی استان کرمانشاه  در گفت و گو باخبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  گفت: با استقبال خوب جوانان در این دوره رقابت‌ها مواجه شدیم و ۱۴۴ شرکت کننده در این مسابقات حضور داشتند.

او با بیان اینکه مسابقات در سالن ۶ هزار نفری امام خمینی (ره) برگزار شد گفت: این مسابقات  به مدت دو روز با حضور ۱۴۴ شرکت کننده از ۱۴ شهرستان و مرکز استان کرمانشاه برگزار شد و امروز ۲۲ شهریورماه فینال این مسابقات نیز با معرفی نفرات برتر انجام شد.

نجفی بیان کرد: امروز شاهد کشتی‌های خوبی از شرکت کننده‌های استان بودیم و امیدواریم که نمایندگان استان کرمانشاه در رقابت‌های کشوری در بندر امام خوزستان  در مهرماه سال جاری نتایج قابل قبولی کسب کنند.

او گفت: مسابقات کشتی آزاد نیز به تازگی به پایان رسید و و بعد از ۳۴ سال ۳ کشتی گیر کرمانشاهی  جواز حضور در تیم ملی جوانان را کسب کردند و امیدواریم که جوانان جویای نام در کنار بزرگان این رشته بتوانند بدرخشند.

نجفی ادامه داد: امیدواریم کسب ۳ سهمیه تیم ملی در کشتی آزاد انگیزه‌ای برای کشتی گیران فرنگی باشد و بتوانند آنان نیز سهمیه تیم ملی را کسب کنند.

 

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری مسابقات کشتی فرنگی  قهرمانی استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.