معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور آب و خاک از تامین اعتبار برای تکمیل و تسریع در عملیات پروژه‌های نیمه تمام در شوشتر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی مراد اکبری معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور آب و خاک در سفر امروز چهارشنبه ۲۰ شهریورماه به استان خوزستان و در حاشیه بازدید از پروژه آبیاری اراضی گوریه و غلامعلی در بخش شعیبیه شوشتر گفت: در بازدید های امروز و نشست ها با حضور مسئولان استان و شهرستان مقرر شد اعتبار لازم برای برای تکمیل این پروژه ها تامین شود و عملیات اجرایی آن ها سرعت بیش تری بگیرد.

او اظهار کرد: برای رفع موانع تکمیل این پروژه ها نیاز است از ظرفیت های ملی و استانی کمک بگیریم تا شاهد رونق هرچه بیشتر صنعت کشاورزی در این شهرستان باشیم.

اکبری درخصوص مشکلات طرح آبیاری اراضی غلامعلی و گوریه بیان داشت: مقرر شده عملیات اجرایی خط انتقال این پروژه از سوی جهاد کشاورزی و عملیات آبیاری تحت فشار نیز توسط جهاد نصر برای تکمیل پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن اجرا شود.

شوشتر از شهرهای مهم خوزستان در تولید محصولات کشاورزی

کیخسرو چنگلوایی رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر یکی از شهرهای مهم استان در زمینه تولید محصولات کشاورزی است، تصریح کرد: به عبارتی دیگر می توان گفت قطب کشاورزی خوزستان محسوب می شود.

او اذعان داشت: امروز برای تکمیل طرح آبیاری 3 هزار هکتاری اراضی غلامعلی و گوریه، 6 هزار هکتاری شرق گرگر و طرح یک هزار و ۱۰۰ هکتاری نورعلی و پیرگاری تصمیمات خوبی گرفته شد و قرار است تا پایان سال ۹۸با تامین اعتبار و جبران کسری اعتبار شاهد عملیاتی شدن این پروژه ها باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.