مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: با هدف شاداب بودن محیط تحصیل دانش آموزان، مدرسه شهید وحید خلیلی روستای حریه برای آغاز سال تحصیلی جدید در حال آماده شدن است.

علی شریفی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پروژه‌ی مهر فرصتی در اختیار مدیران قرار می‌دهد تا مدارسی شاداب و بانشاط را برای بازگشایی مهیا کنند.

او با اشاره به رشد و تکامل دانش آموزان افزود: از آنجایی که نشاط و شادابی در مدرسه باعث رشد و تکامل همه ابعاد وجودی دانش آموزان از نظر جسمانی، شناختی، عاطفی، اخلاقی و معنوی می‌شود می‌توان واقع بین باشیم تا در مدارس شوق زندگی کردن به وجود آید.

شریفی تصریح کرد: آموزش وپرورش همیشه به دنبال این بوده است تا دانش آموزانی شاد تربیت کند تا برجامعه اثرگذار باشند، مسئولیت بپذیرند، هدفمند زندگی کنند و نگاه مثبت به زندگی و جامعه داشته باشند.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در پایان گفت: در آستانه بازگشایی مدارس، مدرسه شهید وحید خلیلی روستای حریه با کمک و همیاری خیرین و اداره کل نوسازی مدارس استان برای شروع سال تحصیلی جدید در حال آماده سازی است.

انتهای پیام/م

توجه به شاد بودن کودکان در مدرسه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار