حضور پردازنده گرافیکی انویدیا در تلویزیون LG OLED

ال‌جی با استفاده از پردازنده گرافیکی G-Sync شرکت انویدیا در نسل جدید تلویزیون OLED خود آن را به دستگاهی مناسب برای بازی‌های رایانه‌ای تبدیل کرده است.

حضور پردازنده گرافیکی انویدیا در تلویزیون LG OLEDبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ال‌جی با رونمایی از نسل جدید تلویزیون‌های OLED خود خبرهای خوشی را برای عاشقان دنیای گیم اعلام کرد. تلویزیون جدید ال‌جی با مجهز شدن به پردازنده گرافیکی G-Sync انویدیا نمایشگری قدرتمند برای نمایش تصاویری بازی‌های رایانه‌ای به حساب می‌آید.


بیشتر بخوایند: پشتیبانی تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی از AirPlay 2 اپل


مدیران ال‌جی هم‌زمان با رونمایی از تلویزیون جدید این شرکت متعهد شده‌اند که کاربران هیچ‌گونه تاخیری در تصویر و یا افت کیفیت را مشاهده نخواهند کرد. اگرچه تلویزیون جدید OLED ال‌جی در اصل با هدف نمایشگر مخصوص بازی طراحی نشده است ولی در صورت وصل شدن به کنسول‌های بازی هم‌چون ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوئیچ بهترین کیفیت ممکن از تصاویر را نمایش می‌دهد. 

حضور پردازنده گرافیکی انویدیا در تلویزیون LG OLED

محصول مشترک انویدیا و ال‌جی، نمایشگری مناسب برای ارتباط گیمرها

امکان نمایش تصاویر سه‌بعدی قابلیت دیگر این تلویزیون است و با این ویژگی خود تماشاگران را به عمق فیلم می‌کشاند. بدون شک برای هر بیننده‌ای تماشای تصاویر با کیفیت سه‌بعدی از مناظر طبیعی، حیات وحش، مسابقه فوتبال یا انیمیشنی خاص می‌تواند بسیار جذاب باشد. در حالی که هم‌اکنون شرکت‌های مختلفی در جهان نمایشگرهای مخصوص بازی را تولید و طراحی می‌کنند و ال‌جی قدم را فراتر گذاشته و تلویزیون خود را با پردازنده مخصوص بازی Nvidia G-Sync  به دستگاهی حرفه‌ای برای بازی تبدیل کرده است. 

مصرف انرژی نیز در این تلویزیون بسیار پایین بوده و از این لحاظ دستکاهی مقرون به صرفه به حساب می‌آید. انویدیا از این همکاری با ال‌جی ابراز خردسندی کرده است و آن را مایه جلب رضایت مشتریان و طرفداران هردو شرکت دانسته است. انویدیا به عنوان یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های تولید کننده پردازنده گرافیکی در جهان همواره همکاری مناسبی با دیگر شرکت‌های فناوری داشته است.


بیشتر بخوایند: هوش مصنوعی به لوازم خانگی ال‌جی اضافه می‌شود


انتهای پیام/

درک لذت تماشای بازی‌های رایانه‌ای در تلویزیون LG OLED

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.