نسخه کامل بازی Walking Dead عرضه شد

شرکت Telltale Games اعلام کرد که نسخه کامل که شامل تمامی قسمت‌های بازی Walking Dead است وارد بازار شد.

نسخه کامل بازی Walking Dead عرضه شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عناوین شرکت Telltale Games تقریبا از دنیای بازی‌های ویدیویی حذف شده‌اند چرا که سازندگان عناوین رایانه‌ای به جای عرضه قسمت بعدی بازی‌ها ترجیح می‌دهند نسخه بعدی عناوین پرفروش خود را روانه بازار کنند. عنوان Walking Dead یکی از بازی‌های شرکت Telltale Games است که این شرکت تاکنون ۲۳ قسمت از این بازی را روانه بازار کرده و تقریبا تمامی قسمت‌های آن توسط گیمرهای علاقه‌مند دریافت شده است. اما شرکت سازنده این بازی به تازگی اعلام کرده است که نسخه‌ای از این بازی در بازار عرضه شده است که تمامی قسمت‌های بازی در آن گنجانده شده است.

این نسخه که قیمتی نزدیک به ۵۰ دلار دارد شامل تمامی قسمت‌های بازی و بسته‌های الحاقی عرضه شده برای این بازی است. همچنین در این بسته گیمر چند شخصیت جدید، هدف گیمر در بازی، تفسیر سازنده بازی و فیلمی کوتاه از مستند عنوان The Walking Dead وجود خواهد داشت. علاوه بر این ظاهرا مجموعه‌ای از ۱۴۰ موسیقی مرتبط با بازی یا فیلم مجموعه The Walking Dead نیز در این بسته وجود دارد که تمامی آن‌ها با فرمت MP3 هستند.

نسخه کامل بازی Walking Dead عرضه شد

همچنین این بسته امکانات جدید را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد که به بخش تنظیمات بازی مربوط می‌شود و گیمر می‌تواند از تنظیمات بازی حالت گرافیکی Graphic Black را فعال کنند که در تمامی قسمت‌های بازی اعمال خواهد شد و باعث بالا رفتن چشمگیر گرافیک بازی می‌شود، بنابر اعلام سازنده، با فعال سازی این حالت گیمر احساس حضور در بازی را خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: اضافه شدن بخش موزه یونان باستان به عنوان Assassin’s Creed Odyssey


هنوز مشخص نیست شرکت سازنده این بازی قصد دارد قسمت‌های جدید از آن را نیز بسازد و باید منتظر اعلام رسمی شرکت Telltale Games ماند. در حال حاضر مجموعه The Walking Dead برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلفرم کامپیوتر در دسترس گیمرها قرار دارد و گیمرها می‌توانند این عنوان را برای کنسول خود دریافت کنند.

انتهای پیام/

عرضه نسخه کامل بازی The Walking Dead

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.