رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت:آن‌هایی که خودشان غرق در فساد هستند، مبارزه با مفاسد از سوی دستگاه قضا را تحمل نمی‌کنند.

هدف قیام عاشورا اصلاح فساد بودبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، رسول بهرامی پور با بیان اینکه  هدف قیام عاشورا اصلاح فساد بود گفت: امام حسین (ع) با آن همه عظمت برای اصلاح دین خدا قیام کرد تا امروز در جامعه اسلامی شاهد فساد نباشیم ما که در جامعه اسلامی زندگی می‌کنیم و خود را پیرو امام حسین (ع) می‌دانیم باید نسبت به مبارزه با فساد و عدالت گستری در جایگاه خود نقش آفرین باشیم.

او با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر مختص به حاکمیت نیست، ادامه داد: آحاد مختلف جامعه وظیفه دارند در راه احیای امر به معروف و نهی از منکر قدم بردارند.

بهرامی پور بیان داشت: در بحث مبارزه با فساد سالهاست مقام معظم رهبری بر این موضوع که زیبنده نظام اسلامی نیست تاکید می‌کنند و امروز در شرایط فعلی کشور قوه قضاییه هم برای مبارزه با فساد عزم خود را جزم کرده است تا عدالت گستری را در جامعه پیاده کند.

رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه تاکید کرد:، اما آن‌هایی که خودشان غرق در فساد هستند و نمی‌توانند راه مبارزه با فساد را طی کنند با مانع تراشی سر راه قوه قضاییه سد ایجاد می‌کنند.

او افزود: البته رییس قوه قضاییه اعلام کرد که بدون توجه به حواشی به رسالت خود عمل خواهد کرد و البته انتظار مردم نیز همین است که دستگاه قضا راه مبارزه با فساد را با اقدام به موقع و انقلابی طی کرده و دست جیره خواران و متجاوزان به حقوق مردم را قطع کند.

بهرامی پور تصریح کرد: مردم هم از این اقدامات قاطع دستگاه عدلیه حمایت می‌کنند و اگر غیر از این هم باشد از آن مطالبه گری خواهد کرد.

این مسئول بیان داشت: مقام معظم رهبری بار‌ها تاکید فرموده اند که دستگاه قضایی ایستگاه آخر مبارزه با فساد است و دستگاه‌های دیگر باید پیشگیری کنند؛ حالا که دستگاه‌ها کوتاهی کرده اند و نوبت به برخورد دستگاه قضایی رسیده عده‌ای که در انجام وظیفه خود در پیشگیری کوتاهی کرده اند می‌گویند با بگیر و ببند مفاسد درست نمی‌شود و این‌ها همان کسانی هستند که توانایی مقابله با فساد ندارند.

او یادآور شد: امام صادق (ع) فرمودند سه چیز است که مردم به آن نیاز دارند، امنیت، عدالت و رفاه که به لطف خداوند و تلاش‌های نیرو‌های مقتدر امنیتی، نظامی و انتظامی امنیت برقرار است و باید برای برقراری عدالت و رفاه هم تلاش کرد و از همه مهمتر مسئولان باید با اقدام و عملشان حافظ خون شهدا باشند.

انتهای  پیام/ز

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.