مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: اقدام عملی امام حسین (ع) سند بزرگی بر لزوم توجه به امر به معروف و نهی از منکر است.

بی تفاوتی به سرنوشت جامعه به شدت مورد نکوهش استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان اظهار داشت: فلسفه نهضت امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر است و این ایام هم به نام گرامیداشت امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است که امیدواریم آحاد مردم به این دو فریضه مهم توجه داشته باشند.

او  همچنین با گرامیداشت هفته تعاون افزود: تعاون در انجام کار و عرصه‌های مختلف به ویژه اقتصاد مقاومتی از عوامل اثرگذار است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: با نگاه به فلسفه نهضت امام حسین (ع) در می‌یابیم نهضت ایشان دانشگاه بزرگی است که باید از آن درس بگیریم یکی از درس‌هایی که از مکتب امام حسین (ع) می‌گیریم این است انسان مسلمان و آزاده در زندگی بی تفاوت نیست، زیرا بی تفاوتی و بی دردی سبب رقم خوردن سرنوشتی بد  برای همه جامعه می‌شود.

حجت الاسلام جلیلیان گفت: در قرآن کریم و سنت اهل بیت (ع) بی تفاوتی به سرنوشت جامعه به شدت مورد نکوهش قرار گرفته است باید در برابر منکر تذکر لسانی بدهیم و در مرحله بعدی به صورت قانونی با افراد خاطی برخورد شود.

او با اشاره به فرمایش حضرت علی که افراد بی تفاوت نسبت به منکر مرده هستند افزود: در سایه بی تفاوتی مردم فرزندان رسول خدا (ص) را مظلومانه در کربلا به شهادت رساندند.

 

 

انتهای پیام/ز

 

افراد بی تفاوت نسبت به منکر مرده هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.