عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه اجرای عملی امر به معروف را بهترین سلاح مبارزه با تهاجم نرم دشمن دانست.

اشاعه فرهنگ عاشورا بهترین راه مقابله با دشمنان استبه گزارش   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، آیت الله سید عباس میر یونسی  به برکات نهضت امام حسین (ع) اشاره کرد و اظهار داشت: نهضت امام حسین درس‌های زیادی برای امت اسلامی به دنبال داشته است که از جمله مهمترین آن بیداری امت‌ها و استمرار نهضت اسلامی است.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه افزود: امروز زنده نگه داشتن نهضت عاشورا برای تداوم و استمرار انقلاب اسلامی امری ضروری است، زیرا با تأسی از این نهضت می‌توانیم انقلاب را در برابر دسیسه‌های دشمن بیمه کنیم و آن را تا همیشه تاریخ زنده نگه داریم.

او نشر و اشاعه فرهنگ عاشورا را بهترین راه مقابله با دشمنان دانست و تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا این فرهنگ را در جامعه نهادینه شود.

آیت الله میر یونسی خاطرنشان کرد: مبارزه امام حسین (ع) و جانفشانی‌های ایشان به خاطر این بود که اسلام و قرآن پابرجا بماند و نسل به نسل منتقل شود البته امام حسین (ع) بیشتر از آنکه به عزادار و سیاهپوش نیاز داشته باشد رهرو می‌خواهدعدالت‌طلبی، ظلم‌ستیزی، مقاومت و ایستادگی در برابر طاغوت بزرگترین پیام‌های عاشورا هستند که لازم است در مراسم‌های عزاداری بر آن‌ها بسیار تاکید شود.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه افزود: امام حسین (ع) رهرو می‌خواهد تا در این روزگاری که دشمن هر روز به دنبال دسیسه‌های جدید برای کمرنگ نشان دادن اعتقادات مردم است بتواند در سنگر حق بجنگد و اسیر توطئه دشمنان نشود.

این استاد حوزه بیان کرد: جوانان ما امروز در هیئت‌های مذهبی باید پرچم قیام امام حسین (ع) که همانا امر به معروف و نهی از منکر است را برافراشته نگه دارند و از اصول اعتقادی خود دفاع کنند.

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری مراسم عزاداری  سید الشهدا در استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.