مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: در روز تاسوعا و عاشورای حسینی علیه السلام از محل موقوفه حاج محمدتقی اصفهانی چهار هزار پرس غذا طبخ شد.

حجت الاسلام صالحی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، گفت: در روز تاسوعا و عاشورای حسینی علیه السلام از محل موقوفه حاج محمدتقی اصفهانی چهار هزار پرس غذا پخت و در مسجد الزهرا(س)منطقه موقوفه نشین پردیس کرمانشاه توزیع شد.

او بیان کرد: دوهزار پرس غذا در روز تاسوعای حسینی علیه السلام و دو هزار پرس غذای گرم نیز در روز عاشورا توزیع شد.

به گفته این مقام مسئول ویزیت رایگان بیماران نیازمند نیز از دیگر برنامه های ایام محرم عنوان کرد و افزود:  در زیارتگاه و مسجد صاحب الزمان (عج) از ابتدای ماه محرم‌ ویزیت رایگان بیماران از محل موقوفه مرحوم شیخ عبدالاحد کرکوکی صورت می گیرد.

او گفت:  در استان کرمانشاه مراسم تعزیه خوانی در بقاع متبرکه با حضور خیل عاشقان ابا عبدالله الحسین برگزار شد و هم چنین اجتماع بزرگ عاشوراییان در جوار حرم امامزادگن شاخص در سراسر استان کرمانشاه از جمله حرم احمد بن اسحاق(ع) در سر پل ذهاب و حرم امامزاده احمد(ع) در سنقر وکلیایی و آستان مقدس امامزاده باقر (ع) در بیستونو بقعه امامزاده مهدی(ع) در هرسین  امروز برگزار شد.

حجت الاسلام صالحی به اقدامات فرهنگی در این بقاع متبرکه اشاره کرد و گفت: در ایام محرم خیمه معرفت با هدف آگاهی بخشی به مردم در خصوص قیام سید و سالار شهیدان آموزش احکام و پاسخ به سوالات شرعی نیز برپا شد.


انتهای پیام/ز


اجتماع بزرگ عاشوراییان در بقاع متبرکه استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.