​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در ایام تعطیلات تاسوعا و عاشورا، کنترل و نظارت بر تردد در راه‌های استان افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا ​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: با فرا رسیدن ایام تعطیلات تاسوعا و عاشورا حسینی و روز‌های پایانی فصل تابستان و افزایش تقاضای سفر در این روزها، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اقدامات مضاعفی را در دستور کار خود قرار داده است.

او بیان کرد: بازدید از ناوگان عمومی اتوبوس و سواری کرایه به منظور بررسی نحوه عملکرد رانندگان و نحوه خدمات دهی به مسافران، کنترل عملکرد مدیران فنی و بررسی وضعیت سلامت فنی و وسایل نقلیه عمومی پیش از سفر و نظارت بر فعالیت مراکز معاینه فنی سنگین استان از جمله اقدامات کارشناسان حمل و نقل و ایمنی ترافیک این اداره کل به مناسبت تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی و روز‌های پایانی فصل تابستان است.

بهرامی نیا اظهار داشت: علاوه بر این، استقرار گشت‌های راهداری با چراغ‌های گردان در نقاط پر حادثه و هماهنگی با پلیس راه استان نیز در دستور کار قرار دارد. ​

انتهای پیام/گ

افزایش نظارت بر تردد در جاده ها

برچسب ها: راهداری ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.