مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: تمهیدات ویژه‌ای توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان برای برگزاری ایمن مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در نظر گرفته شده است.

آمادگی آتش نشانان استان در روز تاسوعا و عاشوراعلی عسکری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان در تشریح ویژه برنامه‌های این سازمان به مناسبت روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: در راستای تأمین ایمنی و هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی، سازمان آتش نشانی با شناسایی مسیر‌های نقاط اجتماع عزاداران حسینی، اقدامات پیشگیری از حوادث توسط این سازمان انجام شده است.

او افزود: آماده باش کلیه ایستگاه‌های عملیاتی و استفاده حداکثری از امکانات و تجهیزات فنی و لجستیکی این سازمان و همچنین استقرار آتش نشانان به همراه خودرو‌ها و موتور سیکلت‌های این سازمان در نقاط شلوغ و پر تردد شهر انجام خواهد شد.

 عسکری تصریح کرد: در نقاطی که امکان تردد خودرو‌های آتش نشانی وجود نداشته باشد و یا با مشکل روبرو باشد استقرار تیم‌های موتور سوار ۲ نفره مجهز به سیستم اطفاءحریق پرتابل AFT در نظر گرفته شده است.

 عسکری بیان داشت: از شهروندان گرامی استدعا داریم ضمن رعایت توصیه‌های ایمنی در صورت بروز هر گونه حادثه ضمن حفظ خونسردی و دور شدن از محل حادثه مراتب را سریعاً با تلفن ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع و مسیر را برای خودرو‌های امدادی باز نگاه دارند.

انتهای پیام/ح

آماده باش آتش نشانی کرمان برای تاسوعا وعاشورای حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار