همزمان با ششمین روز هفته دولت چند طرح مخابراتی، عمرانی، معدنی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال در شهرستان کوهبنان افتتاح یا کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد صادق بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در ششمین روز از هفته دولت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در سفر به شهرستان کوهبنان، همراه با نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس و فرماندار کوهبنان، پروژه‌های آسفالت معابر شهری را با اعتبار ۲ میلیارد تومان، کارگاه صنایع دستی روشا در روستای خرمدشت را با هزینه ۴۰۰ میلیون تومان و سایت موبایل BTS روستای رتک را با اعتبار ۲ میلیارد تومان افتتاح کرد.

همچنین در این سفر پروژه‌های افق پنجم معدن پابدانا جنوبی با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، رفع معارض ۱۵۰ تیر برق شهری با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان، ساختمان کتابخانه عمومی شهید اول کوهبنان با اعتبار ۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان، باند دوم ورودی شهر کوهبنان از سمت یزد با اعتبار ۴ میلیارد تومان، بهسازی مقبره آخوند با اعتبار ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، پایگاه آتش نشانی و اورژانس جاده‌ای روستای خرمدشت با اعتبار‌های ۲۸۰ و ۳۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی شد.

 معاون سیاسی استاندار کرمان در ابتدای این سفر با حضور در معدن زغال سنگ پابدانا جنوبی، کلنگ آغاز پروژه افق پنجم این معدن را با اعتبار یکصد میلیارد ریال نیز کلنگ زنی کرد. این معدن دارای ذخیره تقریبی نهصد و ده هزار تن زغال سنگ است که با بهره برداری از آن طی دو سال، زمینه اشتغال زایی ۱۲۰ نفر فراهم خواهد شد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان و همراهان سپس فاز دوم پروژه رفع معارض ۱۵۰ تیر برق شهری را با اعتبار شش میلیارد ریال و فاز اول بهسازی بوستان مقبره آخوند را با اعتبار دوازده میلیارد ریال کلنگ زنی کردند.

او در این سفر همچنین آغاز بهره برداری از پروژه‌های آسفالت معابر شهری کوهبنان را با اعتبار بیست میلیارد ریال کلید زد تا زمینه استفاده عموم مردم فراهم شود.

بصیری همچنین به اتفاق رئیس مجمع نمایندگان استان، فرماندار کوهبنان و مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان؛ آغاز عملیات احداث ساختمان کتابخانه عمومی شهید اول کوهبنان را با اعتبار یازده میلیارد و پانصد میلیون ریال و باند دوم ورودی شهر کوهبنان از سمت یزد را با اعتبار چهل میلیارد ریال کلنگ زنی کردند.

معاون سیاسی استاندار و همراهان سپس با حضور در روستای خرمدشت، ضمن افتتاح کارگاه صنایع دستی"روشا" با اعتبار چهار میلیارد ریال و زمینه اشتغال ۳۸ نفر، پایگاه آتش نشانی روستایی و پایگاه اورژانس جاده‌ای روستای خرمدشت را با اعتبار‌های دو میلیارد و هشتصد میلیون ریال و سه میلیارد ریال کلنگ زنی کردند.

حضور در روستای رتک و افتتاح سایت موبایل BTS این روستا با اعتبار بیست میلیارد ریال پایان بخش برنامه‌های سفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان به شهرستان کوهبنان بود.

انتهای پیام/ی

افتتاح چند طرح در شهرستان کوهبنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار