معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی نرخ تغذیه دانشجویی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور برای سال تحصیلی جدید را اعلام کرد.

نرخ غذای دانشجویی در سال تحصیلی جدید افزایش یافتبه گزارش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  وزارت بهداشت؛ بر اساس نامه‌ای که از سوی سیما سادات لاری، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، به همه رؤسای دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ابلاغ شد، نرخ غذای دانشجویی برای سال تحصیلی جدید( ۹۹-۹۸) تنها با ۱۵ درصد افزایش‏، از اول مهر اجرا خواهد شد.

بر اساس این ابلاغیه که به تأیید و امضای معاون وزیر بهداشت رسیده است، قیمت صبحانه ۸۰۰ تومان، نهار ۱۵۵۰ تومان، شام ۱۵۵۰ تومان و نرخ غذای نیم پرس ۷۰۰ تومان اعلام شده است.

دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور موظف هستند طبق این دستورالعمل، از ابتدای سال تحصیلی جدید، غذا را بر اساس این نرخ‏ به دانشجویان ارائه دهند.


پاسخ به سوالات دانشجویی را اینجا بخوانید


در حال حاضر نرخ غذای دانشجویی برای وعده صبحانه ۷۰۰ تومان، نهار و شام ۱۳۵۰ تومان و نیم پرس ۶۰۰ تومان است و سال تحصیلی جدید غذا با افزایش ۱۵ درصدی به دانشجویان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۸
دانشگاه آزاد واحد شهرقدس نرخش الان برای هر پرس 4500 تومان هست!!!!!! یعنی چی؟ چزء دانشگاههای کشور محسوب نمیشه؟؟؟
آخرین اخبار