رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری ساری گفت: ۱۷۳ حادثه آتش سوزی مرداد ماه امسال در ساری رخ داد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۵ درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید حمید هاشمی رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری مرکز استان با بیان اینکه ۱۷۳ حادثه آتش سوزی مرداد ماه امسال در ساری رخ داد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۵ درصد کاهش یافت، گفت: ۳۸۸ خودروی آتش نشانی به همراه هزار و ۴۰۰ مامور آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند و ۱۱۲ نفر از شهروندان از حوادث نجات یافتند.

او از امدادرسانی آتش نشانان به ۳۴۹ حادثه در مرداد ماه امسال خبر داد و افزود: آتش نشانان ساروی در ۱۷۶ مورد حادثه در مرداد ماه هموطنان را از خطرات احتمالی نجات دادند.

هاشمی گفت: حوادث مرداد ماه در ساری ۶ فوتی بر جای گذاشت و بر اثر این حوادث، ۳۸ نفر زخمی شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری مرکز استان به امداد رسانی و خدمات آتش نشانی ساری فراتر از محدوده شهری اشاره کرد و افزود: در این مدت ۱۰۶ عملیات در خارج از محدوده شهری انجام شده که برای انجام این عملیات‌ها ۳۹۷ مامور آتش نشان به محل حوادث اعزام شد.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری مرکز استان با بیان اینکه بیشترین آتش سوزی‌ها در معابر و گذرگاه‌ها با ۵۹ مورد، فضای سبز و کشاورزی با ۴۳ مورد و اماکن مسکونی با ۳۴ مورد رخداده است، گفت: بیشتر علت آتش سوزی‌ها بر اثر بی احتیاطی و عدم رعایت موارد ایمنی در استفاده از مواد جامدسوز با عاملیت انسانی و برق بیان کرد.

هاشمی افزود: ۳ مانور آموزشی و عملیاتی به منظور ارتقای توان آتش نشانان، هماهنگی در عملیات‌های امدادی، تست تجهیزات و ادوات و ارزیابی عملکرد نیرو‌های شرکت کننده در مانور برگزار شد.

رئیس سازمان آتش نشانی ساری از شهروندان خواست هنگام وقوع حادثه با حفظ خونسردی، آدرس دقیق و نوع حادثه را در همان لحظه به شماره ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع رسانی کنند.
 
انتهای پیام/ س

وقوع ۱۷۳ حادثه آتش سوزی مرداد ماه امسال در ساری

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار