آیت‌الله سید محمد شاهچراغی گفت: نگرانی و دغدغه در داخل کشور مربوط به فساد اقتصادی است و قوه قضاییه تلاش می‌کند سفره مفسدان را جمع کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: نگرانی و دغدغه در داخل کشور مربوط به فساد اقتصادی است و قوه قضاییه تلاش می‌کند سفره مفسدان را جمع کند و تضعیف قوه قضاییه اسلامی و الهی نیست و همه آحاد جامعه باید از این کار پرهیز کنند.

او با اشاره به اینکه برجام فقط اسمش است و حیات ندارد، افزود: دولتمردان، گام سوم و غنی‌سازی را شروع و افزایش دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ابراز داشت: ملت پشتیبان نظام است و دشمنان تا زمانی که ملت پشتیبان نظام هستند نمی‌توانند هیچ کاری کنند.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به روز ۱۷ شهریور، خاطرنشان کرد: ۱۷ شهریور روزی است که رژیم شاهنشاهی زن و مرد بی گناه را به شهادت رساند و از سیل خون این بی‌گناهان، رژیم طاغوت نابود شد.

او اظهار داشت: انقلاب اسلامی با خون پیروز شد و با خون ادامه می‌یابد و مردم کشورهای اسلامی چون عربستان، بحرین و یمن برای پیروزی باید خون بدهند.

امام جمعه سمنان یادآور شد: عاشورا پیام‌های بزرگی دارد و یکی از این پیام‌ها مقاومت در برابر ظالم است.

او با بیان اینکه مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است، افزود: ملت ایران زیربار ذلت نمی‌رود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: پرهیز از مصالحه با دشمنان سیره سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) و پیام عاشورا بوده و ملت ایران به این پیام عاشورا پای‌بند است.

انتهای پیام / م

پرهیز از مصالحه با دشمنان سیره سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) و پیام عاشورا است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار