کلنگ احداث ٦ هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد با حضور رئیس کمیته امداد کشور و استاندار سیستان و بلوچستان در خاش به زمین زده شد.

کلنگ زنی ٦ هزار واحد مسکونی مددجویان در سیستان وبلوچستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) کشور در جمع خبرنگاران گفت: طی تفاهنامه مشترک کمیته امداد با سازمان برنامه و بودجه کشور مقرر شد ٦ هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان سیستان و بلوچستان ساخته شود که یک هزار واحد آن در شهرستان خاش ساخته می‌شود.

سیدمرتضی بختیاری افزود: برای توانمندسازی خانواده کمیته امداد در این استان ٩ هزار شغل هدف گذاری شده بود که بعد از بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان بر اساس ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مشاهده شده این رقم به ١٢ هزارشغل افزایش داده شد.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم اظهار داشت: طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی از سوی کمیته امداد حضرت امام خمینی در حوزه توانمندسازی مددجویان صورت گرفته است.

احمد علی موهبتی گفت: در حال حاضر از ٧٠٥ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد ١٠٥هزار خانوار در سیستان و بلوچستان از خدمات این نهاد مقدس بهره می‌برند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه انتظار داریم سهم مشارکت‌های مردمی این استان در امور کمیته امداد بیشتر شود؛ تصریح کرد: مجموع مشارکت‌های مردمی در سطح کشور ٦٠ میلیارد تومان است.

او  ادامه داد: فاصله غنی و فقیر در استان سیستان و بلوچستان بسیار زیاد است که باید تلاش شود فرهنگ کمک و انفاق بیشتر از قبل در جامعه گسترش یابد.

انتهای پیام/ع

٧٠٥ هزار خانوار سیستان وبلوچستان  تحت پوشش کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار