معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ساماندهی اصولی حاشیه شهر چابهار با وجود محدودیت‌های اعتباری آغاز شده و بزودی شاهد خدمات مطلوب به مردم ساکن در این مناطق خواهیم بود.

ساماندهی حاشیه شهر چابهار آغاز شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  علی زینی وند معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در جمع مردم چابهار اظهار داشت: دولت خدمات خوبی برای محرومیت زدایی مناطق مختلف سیستان و بلوچستان بویژه چابهار ارائه کرده که قابل تقدیر است.

او افزود: مشکلات و موانع باید توسط مسئولان بررسی و راهکار‌های لازم برای حل آن‌ها اندیشیده شود تا بتوان رضایتمندی مردم را جلب کرد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دولت با وجود محدودیت‌های اقتصادی در سال‌های اخیر دست از خدمت به مردم بر نداشته و شاهد افتتاح طرح‌های مختلف عمرانی در نقاط مختلف شهری و روستایی هستیم.

او بیان کرد: ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی کار بسیار بزرگ و جهادی توسط دولت در چابهار است که امیدواریم هرچه سریعتر تکمیل شود.

زینی وند تصریح کرد: سیستان و بلوچستان به بیمارستان‌های تخصصی نیاز دارد که بخشی از این نیاز با اتمام این طرح رفع می‌شود.

او ادامه داد: سیستان و بلوچستان از جمله استان‌های محروم در شاخص‌های بهداشتی است که بخشی از آن با آغاز ساخت ۲ بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در ایرانشهر و چابهار تأمین می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان هماهنگی تمامی دستگاه‌ها را برای رفع موانع ساخت ضروری دانست و افزود: با بسیج امکانات و همکاری‌ها نباید توقفی در مراحل اجرایی پیش بیاید.

او ساماندهی اصولی حاشیه شهر، تکمیل پروژه برق رسانی در کمب و مرادآباد، زیباسازی سطح شهر و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در چابهار را خواستار شد و افزود: مسئولان مختلف برای توسعه سواحل مکران تاکید دارند و باید چابهار به جایگاه واقعی و در حد نام بزرگ خود برسد.

فرماندار شهرستان ویژه چابهار نیز اظهار داشت: با افتتاح ۲ بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در چابهار و ایرانشهر شاخص‌های تخت بیمارستانی در جنوب این استان ارتقا می‌یابد.

رحمدل بامری افزود: با بهره برداری از این بیمارستان‌ها بخش قابل توجهی از نیاز‌های درمانی جنوب سیستان و بلوچستان تامین و شاخص‌های بهداشتی و درمانی استان ارتقاء می‌یابد.

او  پیگیری و حل بخشی از مشکلات مردم حاشیه شهر چابهار را خواستار شد وگفت: امروز شاهد افتتاح پروژه برقرسانی به روستای کمب و حاشیه شهر با حجم ۱۸ کیلومتر شبکه ۲۰ کیلو ولت، هفت کیلومتر شبکه فشار ضعیف، ۲۵۰ پست ترانس هوایی برق با اعتبار بالغ بر ۱۱۴ میلیارد و ۸۸۷ میلیون ریال هستیم.

فرماندار چابهار ادامه داد: بیش از ۷۰ هزار نفر بدون هرگونه امکانات نظیر برق، آب، بهداشت، مدرسه و طرح هادی در حاشیه این شهر ساکن بوده اند که طرح ساماندهی آنان آغاز شده است.

او بیان کرد: ۸۹ پروژه آموزشی، عمران شهری، عمران روستایی، بهداشتی، مسکن مددجویان، توسعه برق، کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، آبرسانی، ورزشی، فرهنگی، تامین زیرساخت‌های حاشیه نشینی و پروژه‌های صنعتی با اعتبار ۸۹۵ میلیارد و ۱۱۸ میلیون ریال آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

بامری گفت: علاوه بر افتتاح پروژه‌های شکل گرفته، تعداد ۱۷ پروژه در حوزه‌های آب، برق و عمران روستایی با اعتبار ۱۹۵ میلیارد و ۶۱۵ میلیون ریال کلنگ‌زنی شده است.

انتهای پیام/ع

افتتاح ۲ بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در چابهار

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار