نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی کشور برای مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان و خنثی سازی طرح‌های آنان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات خبیثانه دشمنان و استکبار جهانی در یک سال اخیر را پر رنگ‌تر از گذشته است و عده‌ای به دنبال مدیریت سکولار بوده و در این زمینه به مسئولان هجمه وارد آورده و مدیر نظام اسلامی باید فارغ از این مباحث به تکالیف خود در خدمت به دوستداران اهل بیت (ع) را انجام دهد.

او در ادامه افزود: برای مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان و خنثی سازی طرح‌های آنان باید از ظرفیت‌های فرهنگی کشور  استفاده شود.

حسنوند بیان داشت: از تلاش‌های دشمنان ایران و اسلام طراحی تجمعات، ایجاد شبهات در مسائل دینی و ایجاد سوال بی‌پایه است که با استفاده از ظرفیت فرهنگی جامعه، اقدامات دشمنان را خنثی کرد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آئین تجمع یوم العباس (ع) با حضور پرشور جوانان انقلابی شهرستان در روز تاسوعا برگزار و از رسانه ملی پخش می‌شود و دستگاه‌های خدمت‌رسان، شهرداری، نیروی انتظامی و سایر نهاد‌ها و ارگان‌ها برای پذیرایی از زوار اربعین مهیا شوند.

انتهای پیام/م

مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن

برچسب ها: محرم 98 ، اخبار فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.