معاون دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد از ورود دستگاه قضا به موضوع تسهیلات دستگاه‌ها خبر داد و گفت: تا زمانی که تحقیقات کامل نشود موردی مطرح نمی‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  پروانه نیک‌مرام در نشست ظهر امروز شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در خصوص طرح یارانه حقوق و دستمزد گفت: کمترین انحرافات در پرداخت تسهیلات را در این طرح داشتیم و اگر جایی تخلف صورت گرفته دستگاه قضایی به ما اعلام کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اگر تخلفی در اجرای طرح صورت گرفته ارائه شود در غیر اینصورت چرا عملکرد یک دستگاه را زیر سوال ببریم.

او با اشاره به اینکه شهرستان‌های بویراحمد و دنا از اجرای طرح یارانه حقوق و دستمزد حذف شدند گفت: این طرح در سایر شهرستان‌ها اجرا می‌شود در فاز اول ۹۳ نفر باید در طرح ثبت‌نام کند که تاکنون ۴۶ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

نیک مرام اضافه  کرد: سهم استان از طرح یارانه حقوق و دستمزد ۱۲ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان است که تا پایان بهمن ماه فاز اول باید به وزارت ارسال شود.

اما معاون دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این نشست به روحیه برادری و همدلی در دادگستری استان اشاره کرد و گفت: کسانی که قصد خدمت به مردم را دارند مورد حمایت دستگاه قضایی استان هستند چرا که اگر برای یک نفر شغل ایجاد شود ۱۰ پرونده از پرونده‌های قضایی کم می‌شود و دغدغه جامعه کاهش می‌یابد.

حجت‌الاسلام محمد صدرا ادیبان در پاسخ به سخنان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ورود دستگاه قضا به تسهیلات دستگاه‌ها فقط مختص اداره کار نیست، جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، میراث فرهنگی و گردشگری، بنیاد مسکن و بنیاد شهید دستگاه‌هایی هستند که تسهیلات ارائه می‌کنند که دستگاه قضا به تمام تسهیلات اخذ شده دستگاه‌ها در این سال‌ها ورود پیدا کرده است.

او عنوان کرد: در کمال سکوت در حال انجام تحقیقات خود هستیم و تا زمانی که تحقیقات کامل شود و در خصوص موضوعی یقین پیدا نکنیم حرفی نمی‌زنیم و قلمی به کار نمی‌بریم چرا که حفظ آبروی یک مومن از خانه خدا بالاتر است، ضمن اینکه به دنبال کاستن از قدرت اجرایی مدیران هم نیستیم.

انتهای پیام/غ

ورود دستگاه قضا به تسهیلات برخی سازمان ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.