مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: پویش مردمی عاطفه‌ها با شعار "با رنگ مهر رویایی را بسازیم" امسال در ۲ مرحله برپا می‌شود.

مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پویش مردمی عاطفه‌ها با شعار "با رنگ مهر رویایی را بسازیم" امسال در ۲ مرحله برپا می‌شود.

او بیان اینکه مرحله اول این پویش در شهریورماه و مرحله دوم آن ۱۱ مهرماه امسال برگزار می‌شود، افزود: هدف از برگزاری این پویش، برخورداری دانش آموزان بی بضاعت از امکانات تحصیلی برای آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۹ است.

موصلی هدف از برگزاری مرحله دوم پویش مردمی عاطفه‌ها در مهرماه را جمع آوری کمک‌های مردمی نقدی و غیر نقدی برای کمک به دانش آموزان نیازمند در ۲۴۰ پایگاه سراسر خوزستان عنوان کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان به جمع آوری ۶۰ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی در پویش مردمی عاطفه‌ها طی پارسال از مردم خیرخواه استان اشاره کرد و اذعان داشت: شماره سامانه *۸۸۷۷*۱#، تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ و درگاه اینترنتی emdad.ir برای دسترسی به اطلاعات بیشتر از نحوه جمع آوری کمک‌ها برای عموم مردم راه اندازی شده است.

انتهای پیام/گ

برگزاری جشن عاطفه‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.