سرپرست فرمانداری شادگان گفت: ضروری است از آغاز سال تحصیلی همه مدارس اعم از مورد بازرسی و نظارت قرار گرفته نواقص در زمینه‌های مختلف آموزشی و پرورشی برطرف شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید حاجیان، سرپرست فرمانداری شادگان با اشاره به رفع مشکلات و نارسایی‌ها در کلاس‌های درس و مدارس  بیان داشت: ضروری است تا قبل از آغاز سال تحصیلی تمامی مدارس اعم از دولتی و غیردولتی مورد بازرسی و نظارت قرار گرفته و کاستی ها و نواقص در زمینه‌های مختلف آموزشی و پرورشی برطرف شود.

وی افزود: تمهید مقدمات لازم برای بازگشایی مطلوب و باشکوه مدارس، ارتقای کمی و کیفی فعالیت ها و برنامه محور شدن از اهداف پروژه مهر است  چراکه  بازگشایی مدارس یکی از رویدادهای مهم فرهنگی و آموزشی است که می طلبد همه دستگاه های اجرایی و شوراها همکاری لازم با آموزش و پرورش داشته باشند.

حاجیان بیان داشت: لازمه کسب این اعتماد برخورد صادقانه با والدین در رسیدگی مطلوب به موارد شکایات و پیشنهادهای آن‌ها درزمینه آموزشی است.

سرپرست فرمانداری شادگان عنوان کرد: برگزاری جشن عاطفه ها در پیش داریم ضرورت دارد برای کمک به دانش آموزان نیازمند همه مردم و ادارات در این کار خیر مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/م

ضرورت کمک به دانش آموزان نیازمند در جشن عاطفه ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.