نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: آمریکا از فرهنگ دفاع مقدس ما و ۸۵ میلیون نفس‌کش در این کشور وحشت دارد،اگر بخواهد وارد فاز نظامی بشود توان مقابله با ما را ندارد.

وحشت آمریکا از ۸۵ میلیون ایرانی/ ایستادگی با تمام توانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در همایش مسئولان دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در مجتمع فرهنگی و تربیتی امام رضا (ع) برگزار شد، گفت: تمام شما عزیزان پاسداران خون شهدا و ادامه دهنده راه  مجاهدان انقلاب اسلامی هستید.

او با اشاره به اینکه حفظ آثار بر نشر مقدم است، ادامه داد: رسالت عظیم فردی که مسئولیت حفظ و نشر آثار دفاع مقدس را بر عهده دارد بسیار مهم و عزیز است، زیرا با ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های خود می‌تواند وظیفه خود را در مقابل شهدا و نظام اسلامی ایفا کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: حفظ و نشر آثار دفاع مقدس واقعیتی است که باید ابعادش در موضوعات مختلف بررسی شود، باید توجه کنیم حفظ و نشر آثار در تداوم انقلاب اسلامی و پهنه ۴۰ ساله قبل چه اثری دارد.
 


دشمن قصد دارد درفضای مجازی و حقیقی منکرات را ترویج کند

 

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: امروزه با رسانه‌های صهیونیستی بین‌الملی و تهاجم آمریکا مبارزه می‌کنیم، حفظ اثر خون شهدا تداوم این مبارزه است و اگر در این عرصه خوب تلاش کنیم ثمرات دفاع مقدس را حفظ کرده‌ایم.

او با بیان اینکه باید توجه کنیم چه آثاری را نشر یا حفظ می‌کنیم، ادامه داد: دشمن و عوامل نفوذی قصد تحریف دفاع مقدس را دارند، آن‌ها سعی می‌کنند در فضای مجازی و حقیقی منکرات را ترویج کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در حوزه حفظ آثار باید در مقابل فعالیت‌های هنری که قصد دارند افراد بی‌ظرفیت و بی‌دین را خوب جلوه دهند و مسجدی‌ها را ریا کار معرفی کنند ایستادگی کنیم.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه حفظ آثار به این دلیل مهم است که دشمن می‌خواهد نیروی‌های انقلابی را بد جلوه دهد،  افزود: در برخی فیلم‌های دفاع مقدس روابط نا مشروع بین دختر و پسر را به نمایش می‌گذارند در صورتی که نیروی رزمنده شب عملیات به فکر جان دادن در راه خدا بود و حتی خانواده خود را فراموش می‌کرد.

او ادامه داد: کسانی که قصد تحریف دفاع مقدس را دارند دو دسته اند، یا از روی جهالت می‌خواهند همه را به خدمت هنر بگیرند یا دشمن هستند که قصد نفوذ و خرابکاری دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه از عملیات مرصاد تاکنون حدود ۳۴ سال می‌گذرد و فرهنگ انقلابی ما دشمن را بیچاره کرده است، گفت: آمریکا در قسمت‌های خلیج فارس ما را محاصره کرده است، اما مانند سگ فقط پارس می‌کند و جرأت نزدیک شدن به ما را ندارد.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: آمریکا از فرهنگ دفاع مقدس ما و ۸۵ میلیون نفس‌کش در این کشور وحشت دارد، اگر در مقابل ما سکوت کند آبرویش می‌رود و اگر بخواهد وارد فاز نظامی شود توان مقابله با ما را ندارد.
 
 

دشمن قصد دارد با تمام توان فرهنگ دفاع مقدس را تحریف کند

 

او با بیان اینکه تنها راه دشمن نابود کردن فرهنگ دفاع مقدس است، ادامه داد: دشمن قصد دارد با تمام توان فرهنگ دفاع مقدس را تحریف کند و فرهنگ ایثار و شهادت را کم ارزش جلوه دهد، اگر موفق شد آثار و برکات دفاع مقدس را نابود می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در این ۴۰ ساله گام دوم انقلاب برای حفظ و تداوم آثار باید حالت پدافندی داشته باشیم و اجازه ندهیم برنامه‌هایی که در جهت تحریف فرهنگ دفاع مقدس در رسانه‌های ملی و سایر رسانه‌ها جولان می‌دهند به کار خود ادامه دهند، باید با تمام توان ایستادگی کنیم.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: همه ما خدمت‌گزاران این نظام و سرباز امام زمان هستیم و انشالله با امتداد راه عاشورا و شهدا بتوانیم درست عمل کنیم.
 
انتهای پیام //ف . ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.