سلوکی گفت: امسال در لیگ بانوان بسکتبال و والیبال ۶، ۷ تیم حضور دارند، اما در لیگ بانوان هندبال ۸ تیم حضور خواهند داشت.

الهام سلوکی، نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: حامیان مالی برای ورود به ورزش بانوان رغبتی ندارند. با این وجود امسال در لیگ بانوان بسکتبال و والیبال ۶، ۷ تیم حضور دارند، اما در لیگ بانوان هندبال ۸ تیم حضور خواهند داشت و  قرعه کشی بازی‌های این فصل هم انجام شده است.


بیشتر بخوانید: با نایب رئیس هندبال از لباس‌های ساحلی بانوان تا پوشش رادیویی و بلاتکلیفی نیمکت تیم‌های ملی


نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال در ادامه گفت: طبق برنامه ریزی‌هایی که از چند ماه قبل کرده بودیم، تیم‌هایی که در لیگ حضور دارند در هنگام قرعه کشی مبالغ ورودی خودشان را پرداخت کردند. باشگاه‌ها از فصل گذشته هیچ بدهی نداشتند. خیلی تمایل دارم نام برخی از این حامیان مالی را بیاورم، زیرا وقتی آن‌ها شناخته شوند یعنی یک قدم رو به جلو برداشته ایم.


بیشتر بخوانید: کریمیان: مهم‌ترین نیاز هندبال بانوان همدلی است/ یک خانم در کمیته فنی حضور ندارد/ موافق مربی خارجی نیستم


وی در خصوص اقدامات فدراسیون برای هندبال بانوان در رده‌های پایه، عنوان کرد: پس از پایان مسابقات استعداد‌های برتر، نشست‌هایی برگزار کردیم و با پیگیری‌هایی که انجام شده در رده سنی نونهالان اتفاقات خوبی خواهد افتاد. همچنین قرار است اردویی برای نونهالان برگزار شود تا برترین بازیکنان این تیم به همراه کسانی که در مسابقات استعداد‌های برتر به عنوان بهترین بازیکنان شناخته شدند، به تیم ملی نونهالان دعوت شوند.

سلوکی از پوشش رسانه‌ای وسیع‌تر مسابقات هندبال بانوان خبر داد و گفت: با تفاهم‌هایی که صورت گرفته امسال مسابقات لیگ هندبال بانوان پوشش وسیع تری در رادیو  خواهد داشت. همچنین در سال‌های گذشته ۱ یا ۲ دقیقه بازی‌های بانوان پخش مستقیم داشت، اما امسال قرار شده است گزیده بازی‌های هفته گذشته بانوان به مدت ۵ دقیقه پخش شود.


بیشتر بخوانید: نخستین قضاوت کوبل داوری هندبال بانوان در مسابقات شرق و جنوب شرق آسیا


انتخاب سرمربی برای تیم‌های ملی بانوان، تصریح کرد: در این زمینه به نتایج خوبی رسیدم و طی چند هفته آینده وضعیت کادرفنی تیم‌های ملی بانوان مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

اظهارات سلوکی درباره هندبال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار