دبیر هیئت فوتبال استان تهران درباره برگزاری انتخابات توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس تیموری، دبیر هیئت فوتبال استان تهران درباره وضعیت انتخابات هیئت فوتبال استان تهران بیان کرد: ۲ هفته قبل به تمام اعضای مجمع، تاریخ، ساعت و محل برگزاری مجمع را اعلام کردیم و فردا (پنج شنبه) هم با حضور رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس مجمع و گل محمدی به عنوان معاون مجمع، انتخابات را بدون حاشیه برگزار خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید: گل‌محمدی: انتخابات هیئت فوتبال را با استناد به قانون لغو کردیم/ تاج باید با این تصمیم موافقت کند


او ادامه داد: با توجه به تماسی که اعضای مجمع و رسانه‌ها در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری مجمع با من داشتند، در آخرین صحتبی که با مسئول امور استان‌های فدراسیون، کاظم طالقانی داشتم، مجمع برگزار می‌شود و هیچ نامه رسمی برای عدم برگزاری این مجمع به بنده که دبیر هیئت فوتبال هستم، نرسیده است.

تیموری ادامه داد: بند ۵ ماده ۱۵ اساسنامه تاکید دارد که اعضای مجمع را یک هفته تا ۱۵ روز قبل معرفی کنیم که ما این کار را انجام دادیم و  در واقع مقرر شد که با همان لیست اولیه که مورد تایید بوده، مجمع را برگزار کنیم.

دبیر هیئت فوتبال استان تهران در پایان گفت: اداره کل ورزش و جوانان قصد داشت یک عضو جدید را به مجمع هیئت فوتبال تهران اضافه کند که  مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال مخالفت و اعلام کرد انتخابات هیئت با همان لیست قبلی برگزار می‌شود.

در پایان لازم به ذکر است، در چند روزه گذشته اختلافاتی مشهود شده که برگزاری انتخابات را تحت الشعاع خود کرده است.

انتهای پیام/

اظهارات تیموری درباره انتخابات هیئت فوتبال استان تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار