بازیکن تیم فوتسال سایپا تهران گفت: به دلیل بیماری مقابل تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی ضعف بدنی داشتم نتوانستم عملکرد همیشگی را داشته باشم.

فرشته کریمی بازیکن تیم فوتسال سایپا تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: این دیدار یکی از بازی‌های سختی بود که در لیگ داشتیم. هر ۲ تیم سرمربیان جوانی دارند که این سرمربیان خودشان یک روزی کاپیتان و ملی پوش بودند. این مسئله باعث می‌شود که بازیکنان با ذهنیت قشنگ تری وارد زمین شوند. بازی سختی بود و به نظرم از شروع لیگ تاکنون این اولین رقابت سخت و فشرده ما بود. هر ۲ تیم در وضعیت حمله و تلاش بودند. من در این بازی ضعف بدنی داشتم.


بیشتر بخوانید: ملی پوش فوتسال بانوان ایران در آستانه پیوستن به سایپا قرار دارد


صدقیانی زاده: ریسک بازی با خراسان را به حداقل رساندیم

آرزو صدقیانی زاده بازیکن تیم فوتسال سایپا تهران پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل تیم هیات فوتبال خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: امروز هر ۲ تا تیم با کیفیت بالایی بازی کردند. ما ریسک بازی را به حداقل رساندیم و توانستیم از موقعیت‌ها بهترین استفاده را کنیم و نتیجه بهتری هم گرفتیم. این بازی در زمین ما بود و می‌خواستیم امتیاز این رقابت را به دست آوریم و تمام تلاشمان را کردیم که در ضد حمله‌ها به موفقیت برسیم. سه تا بازی خیلی سخت در شروع لیگ داشتیم و خدا را شکر توانستیم تمام این رقابت‌ها را با پیروزی به پایان برسانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار