بازیکن تیم نامی نو اصفهان گفت: سال گذشته شاهد کیفیت خوبی در لیگ برتر فوتسال بانوان بودیم و در سال جاری وضع بهتر هم شده است و تمامی تیم‌ها با کیفیت هستند.

مقیمی: سطح تمامی تیم‌های فوتسال در لیگ بالاست

نسترن مقیمی بازیکن تیم فوتسال نامی نو اصفهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: این فصل هم برای تیم نامی نو اصفهان بازی می‌کنم، در هفته دوم از رقابت‌ها با تیم سایپا تهران دیدار داریم که از بازیکنان و کادر فنی توانمندی برخوردار است، قرعه‌ای که در لیگ به ما خورده تا هفته پنجم، ششم سخت است و حتی در هفته نخست رقابت‌ها هم تیم ما دیدار پایاپایی با تیم ملی حفاری داشت. در کل باید بگویم که سطح تمامی تیم‌ها خوب است و حتی از سال گذشته نیز حضور بهتری دارند.

او تصریح کرد: تیم‌های امسال را نمی‌شناسم، چون بازیکنان جدیدی به لیگ اضافه شده اند، اما با یکسری از بازیکنان در تیم ملی و تیم‌های باشگاهی هم بازی بودم، این انتظار می‌رود که هفته به هفته کیفیت مسابقات بالاتر برود، چون تیم‌ها زمان کمی برای هماهنگی داشتند و رفته رفته خودشان را پیدا می‌کنند.


بیشتر بخوانید: پاکدل: بانوان ملی پوش از حضور در لیگ برتر دل‌سرد شده‌اند


مقیمی افزود: لیگ در سال گذشته کیفیت بالایی داشت، اما امسال بهتر هم شده است و هیچ چیز در آن مشخص نیست و ما هیچ تیم دسته و پا بسته‌ای نداریم حتی تیم‌هایی که در رده یازدهم و دوازدهم جدول هستند، سطح بالایی دارند.

بازیکن تیم نامی نو در ادامه اظهار داشت: از توپ‌هایی که سازمان لیگ به هر تیم داده است راضی هستیم و کیفیت خوبی دارند و مسابقات با توپ‌های یکسان برگزار می‌شود، خوشبختانه اتفاقات خوبی در جریان است و مثل ورود بازیکنان جوانی که متولد سال‌های ۷۹-۸۰ هستند، داشتن یک لیگ جوان اتفاق پسندیده‌ای است و این جوانان چند سال آینده تجربه کسب می‌کنند و می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار