مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت با بیان اینکه تی‌تک اختلالی ندارد، گفت: تا پایان شهریور اشکالات این سامانه برطرف می‌شود.

سامانه تی‌تک در حال حاضر اختلالی ندارد/ حل مشکلات سامانه سازمان غذا و دارو تا پایان شهریور ماهکیانوش جهانپور مشاور وزیر و مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اختلال در سامانه الکترونیکی تی‌تک سازمان غذا و دارو اظهار کرد:‌ در شرایط فعلی هیچ اختلالی در سامانه تی‌تک به وجود نیامده است.

عضو اجرایی قرارگاه تأمین دارو و تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو ادامه داد: سامانه تی‌تک سازمان غذا و دارو نواقصی دارد و باید تمام اختیارات این سامانه به سازمان غذا و دارو محول شود و سامانه به طور کامل تحت اختیار وزارت بهداشت قرار گیرد.


بیشتر بخوانید: مافیای دارو به دنبال سر بریدن سامانه ضد قاچاق/ سامانه‌ای که صدای متخلفان را در آورده است


آماده باش سیستم امنیتی وزارت بهداشت برای مقابله با خرابکاری ها

مشاور وزیر و مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت بیان کرد: البته ممکن است افرادی در صدد باشند تا در عملکرد این سرویس خرابکاری کنند اما در این زمینه سیستم حراستی و امنیت اطلاعات وزارت بهداشت فعال است تا با هر گونه حمله و خرابکاری مقابله کند و اختلالی در عملکرد سامانه به وجود نیاید؛ تاکنون این مورد اتفاق نیفتاده و سامانه در دسترس است البته اقداماتی برای بررسی مشکلات سامانه در دست اجرا داریم.

جهانپور اظهار کرد: در تلاش هستیم تا سامانه تی‌تک را برای رسیدن به وضعیت مطلوب ارتقا دهیم و این سامانه به طور کامل در اختیار سازمان غذا و دارو قرار گیرد که تا پایان شهریور ماه تمام اختیارات سامانه تی‌تک در دست سازمان غذا و دارو قرار خواهد گرفت تا نواقص و مشکلات آن برطرف شود.


بیشتر بخوانید:  مافیای دارو به دنبال پاک کردن ردپای خود/ «تی‌تک» گام بزرگی برای رسیدن به شفافیت


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار