رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواستار افزایش هزینه تخلفات در امر تصادفات در سطح جاده‌های استان شد.

هزینه تخلفات در امر تصادفات افزایش یابدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جلسه کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان فارس با اشاره به آمار‌های تصادفات استان از دستگاهی مربوطه خواست امروزه نیاز است هزینه تخلفات در امر تصادفات افزایش یابد، زیرا شاهد هستیم راننده‌ای که مشروبات الکی مصرف به هر دلیلی حادثه آفرینی می‌کند مراکز درمانی وخدمات رسان مکلف به ارائه خدمات نیمه رایگان می‌شوند که این قانون باید اصلاح شود.

علی بهادر بابیان اینکه برای کاهش آمار تصادفات باید علاوه براینکه کیفیت راه‌های استان و خودرو‌های داخلی افزایش یابدافزود: ضروری است هزینه تخلفات افزایش یابد تا فرد متخلف در حین رانندگی دقت بیشتری داشته باشد تا آمار تلفات ناشی از تصادفات کاهش یابد.

او با انتقاد از متولیان امر مبنی بر تولید خودرو‌های بی کیفیت گفت:خودرویی که کیفیت ان در برابر یک تصادف کمتراز ۱۰۰ کیلیومتر از ایمنی کامل برخوردار نیست نباید یک موتور پرقدرت در آن خودرو تعبیه شود تا با وقوع یک سانحه تلفات برجای بگذارد.

بهادر یادآور شد: امروزه شاهد آن هستیم دربخش ترومای دانشگاه علوم پزشکی شیراز پیچیده‌ترین جراحی‌ها انجام می‌شود که دلیل آن سرعت زیاد وتصادف‌های ناگوار است که افراد به هردلیلی مصدوم می‌شوند.
انتهای پیام/م

جلسه کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی فارس

برچسب ها: علوم پزشکی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.