استاندار اصفهان بر لزوم برنامه ریزی جدی برای برنامه های نشاط آور به منظور بالابردن روحیه نشاط و سرگرمی مردم تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،عباس رضایی استاندار اصفهان در این نشست دو ساعته با استاندار اصفهان از تلاش‌های بی وقفه رسانه استانی در بخش‌های مختلف قدردانی کرد و گفت: باید این تلاش‌ها به بالا بردن اعتماد مردم به رسانه و افزایش نگاه‌های مخاطبان منجر شود.

او به لزوم توجه مدیران رسانه برای ترویج هرچه مطلوب‌تر فرهنگ، ادب و احترام و اخلاق مداری در جامعه تاکید کرد و گفت: با توجه به جایگاه مردم اصفهان و پیشینه فرهنگی این کلانشهر نیاز است در این حوزه بیش از پیش تلاش شود.

استاندار بر لزوم برنامه ریزی جدی برای برنامه‌های نشاط آور به منظور بالابردن روحیه نشاط و سرگرمی مردم تاکید کرد و افزود: در این شرایط که دشمن با همه قدرت به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم و مسولان است رسانه باید با انعکاس برنامه‌های نشاط آور امید را بین مردم ترویج دهد.

او گفت: باز بودن رودخانه زاینده رود و رونق کشاورزی در شرق اصفهان یکی از موضوعاتی است که می‌توان برای ایجاد فضای امید افزایی در بین مردم به آن بیش از پیش پرداخته شود.

رضایی انعکاس رسانه‌ای تلاش مسولان احرایی استان برای کاهش مشکلات تولید کنندگان را از دیگر مطالبات از رسانه استانی عنوان کرد و گفت:در حال حاضر بصورت هفتگی نشست‌هایی با واحد‌های صنعتی که دچار مشکلات هستند برگزار می‌شود که باید انعکاس تلاش مدیران برای کاهش مشکلات این واحد‌ها به نحو مطلوب انجام شود.

تغییر زمان پخش برنامه‌های مخاطب محور، انعکاس هر چه بهتر اخبار و رویداد‌های سفر‌های مسولان اجرایی به شهرستان‌ها، توجه بیشتر به پخش سفر‌های مسولان کشوز‌های خارجی به اصفهان و لزوم برنامه سازی تخصصی برای کودکان و نوجوانان از دیگر مواردی بود که استاندار در این نشست بیان کرد.

مدیر کل صداوسیمای مرکز اصفهان هم در این نشست از افزایش ۸ درصدی مخاطبان سیمای اصفهان در سال جاری نسبت به گذشته خبر داد و گفت: هدف مدیران رسانه استانی این بوده که چتر شبکه استانی برای همه مردم گشوده شود.
عبدالحسینی افزایش برنامه سازی برای جذب هر چه بیشتر نگاه مخاطبان به سیمای اصفهان را از رویکرد‌های مهم برشمرد و افزود تعامل با دستگاه‌های اجرایی استان و ارتباط منطقی با فرهیختگان، نخبگان و ورزشکاران باعث شده این برنامه‌های با محتوای ارزشمندی تهیه و پخش شود.

او سفر به شهرستان‌ها و تعامل با مسولان اجرایی، انعکاس فعالیت‌های واحد‌های تولیدی کوچک و متوسط را از برنامه‌ها برشمرد که باعث شده ضریب نفوذ شبکه استانی در بین مردم افزایش یابد.

در این نشست هر یک از مدیران رسانه استانی ضمن بیان گزارشی از عملکرد خود در حوزه‌های سیما، خبر، رادیو، فضای مجازی و فنی به بیان مشکلات و دغدغه‌های موجود پرداختند.
مشکلات مربوط به زیرساخت‌های فنی و فرستنده ها، لزوم پاسخگویی هر چه بیشتر مسولان به مشکلات مردم، بالا رفتن روحیه انتقاد پذیری بین مسولان، توجه هر تولید محتوا در فضای مجازی از موضوعاتی بود که مطرح شد.

انتهای پیام/م

 

دیدار مدیران صداوسیمای مرکز اصفهان با استاندار

برچسب ها: صداوسیما ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.