آرمین بیابانی، دستیار سابق علی کریمی در تیم‌های نفت تهران و سپیدرود رشت به عنوان آنالیزور تیم ملی فوتبال امید انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید ایران در حالی باید در چارچوب رقابت‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن در توکیو به مصاف حریفان برود که در حال حاضر فرهاد مجیدی سرمربی این تیم است و محمد حبیبی، بهزاد نوشادی و فرشاد ماجدی به ترتیب به عنوان مربی دروازه بان ها، مربی بدنساز و کمک مربی در این تیم فعالیت می‌کنند.

البته از روز‌های گذشته آرمین بیابانی، دستیار سابق علی کریمی در نفت تهران و سپیدرود رشت به عنوان آنالیزور در تیم فرهاد مجیدی فعالیت می‌کند. این مربی جوان گیلانی سابقه همکاری با حمید استیلی در تیم ملوان انزلی و دستیاری اکبر میثاقیان در بادران تهران را هم در کارنامه دارد و اکنون به عنوان آنالیزور تیم ملی امید کار می‌کند.


بیشتر بخوانید- قرارداد ریالی برای مربی تیم ملی آمریکا!


امید نمازی، دیگر مربی ایرانی تیم امید هم که قرار است با مجیدی همکاری کند، قرار است مستقیم به تاشکند برود و سپس به ایران باز گردد.

لازم به ذکر است، تیم امید برای حضور در مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ آماده می‌شود . مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ قرار است با حضور ۱۶ تیم در تایلند برگزار شود.


بیشتر بخوانید: شکوری: مدارک مربیگری مجیدی مورد تائید AFC است


انتهای پیام/

اضافه شدن آنالیزوری جدید به کادرفنی تیم ملی فوتبال امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار