مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران درباره آخرین وضعیت این تیم پیش از بازی‌های دوستانه با ازبکستان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال امید ایران پیش از بازی تدارکاتی با ازبکستان بیان کرد: ابتدا ۲۷ بازیکن را به اردوی شهریور دعوت کردیم که با اضافه شدن امیرمهدی جانملکی، تعداد بازیکنان مان به ۲۸ نفر رسید. تمرینات صبح و عصر انجام شد، اما فردا (سه شنبه) فقط یک جلسه تمرین می‌کنیم. چهارشنبه به مشهد می‌رویم و پنجشنبه پس از زیارت حرم امام رضا (ع) راهی تاشکند ازبکستان می‌شویم. جمعه این هفته و یکشنبه هفته آینده هم ۲ بازی با ازبکستان برگزار می‌کنیم.

استیلی: برگزاری تورنمنت سه جانبه  با حضور تیم امید در تهران قطعی نیست/ پرسپولیسی ها در فهرست 50 نفره مجیدی هستند/ اولویت برای ما اخلاق و رفتار خوب است

او ادامه داد: برگزاری بازی‌های تدارکاتی خیلی به افزایش تجربه بین المللی و مهارت بازیکنان کمک می‌کند. با توجه به شرایطی که کشورمان دارد از فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنیم که شرایط برگزاری بازی دوستانه را برای ما فراهم می‌کند. اردوهایمان را در فیفادی برگزار می‌کنیم و با تیم ملی بزرگسالان هم هماهنگ هستیم. از باشگاه‌ها هم که بازیکنان خود را در اختیار ما گذاشتند تشکر می‌کنیم. امیدوارم در بازی با ازبکستان نقاط ضعف و قوت تیم را پیدا کنیم تا هم شناخت مربیان از بازیکنان بیشتر شود و هم بازیکنان با تفکرات کادرفنی بیشتر آشنا شوند تا تیم خوبی را برای حضور در رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی المپیک آماده کنیم.

امیدوارم تیم امید در رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی المپیک در گروه خوبی قرار بگیرد

مدیر تیم ملی امید با اشاره به برگزاری قرعه کشی رقابت‌های مرحله انتخابی المپیک در قاره آسیا اظهار کرد: چهارم مهر این قرعه کشی انجام می‌شود و امیدوارم در گروه خوبی هم قرار بگیریم تا در رقابت‌های مرحله اصلی انتخابی المپیک که ۱۸ دی تا ۶ بهمن در تایلند برگزار می‌شود نتایج خوبی بگیریم.

استیلی: برگزاری تورنمنت سه جانبه  با حضور تیم امید در تهران قطعی نیست/ پرسپولیسی ها در فهرست 50 نفره مجیدی هستند/ اولویت برای ما اخلاق و رفتار خوب است

برگزاری تورنمنت ۳ جانبه در تهران قطعی نیست

استیلی درباره احتمال برگزاری تورنمنت ۳ جانبه در ماه مهر به میزبانی تهران گفت: برای برگزاری بازی تدارکاتی تیم ملی در اردوی مهر، اردن به ما پیشنهاد داده است و حشمت مهاجرانی هم با مسئولان فدراسیون امارات برای دیدار دوستانه صحبت کرده است. این تورنمنت هم تاکنون قطعی نشده است، اما از کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال درخواست کرده ایم ۲ تا ۳ تیم را به تهران دعوت کند تا تورنمنتی را در ایران برگزار کنیم. در کل بازی‌های تدارکاتی خیلی به ما کمک می‌کند و با آبدیده شدن بازیکنان در این بازی ها، می‌توانیم با تمام قدرت در رقابت‌های اصلی شرکت کنیم.


بیشتر بخوانید: نمازی، دستیار مجیدی در تیم امید شد


نمازی در تاشکند به کادرفنی تیم امید اضافه می‌شود

او درباره اضافه شدن امید نمازی به کادرفنی تیم ملی امید گفت: با توجه به اینکه فرهاد مجیدی گفت به حضور امید نمازی در کادرفنی تیم امید نیاز داریم با او صحبت کردم. او در آمریکا اقامت دارد و قرار شد در تاشکند به ما اضافه شود.

رضا شکاری به دلیل مشکل خانوادگی نمی‌تواند در تمرینات تیم ملی شرکت کند

استیلی درباره غیبت بازیکنانی مانند یونس دلفی، رضا شکاری و اللهیار صیادمنش در اردوی تیم ملی امید بیان کرد: دلفی در صورتی که از بلژیک به ایران می‌آمد برای بازگشت با مشکل مواجه می‌شد و باید مجوز خروج از کشور می‌گرفت. با او هماهنگ کردیم که در تاشکند به تیم ملی امید اضافه شود. اللهیار در اختیار تیم ملی بزرگسالان است و رضا شکاری هم به دلیل مشکلات خانوادگی اش عذرخواهی کرد و قرار است از اردوی بعدی تیم امید را همراهی کند.

هر بازیکنی خوب باشد به اردو دعوت می‌کنیم

او درباره دلیل دعوت تنها یک بازیکن پرسپولیس (امیر روستایی) به اردوی تیم امید گفت: هر بازیکنی خوب باشد به اردو دعوت می‌کنیم. تمام بازیکنان را دیده ایم و تمام باشگاه‌ها برای ما مهم هستند. با توجه به اینکه تیم سایپا از بازیکنان جوان خیلی خوبی در لیگ برتر استفاده می‌کند اکنون ۵ بازیکن این تیم در اردو هستند و یکی - ۲ بازیکن دیگر سایپا هم می‌توانند به اردوی تیم امید اضافه شوند. بازیکنان دعوت شده از سایپا در لیگ برتر بازی می‌کنند، اما در پرسپولیس تنها امیر روستایی به عنوان بازیکن ثابت بازی می‌کند.

در‌های تیم امید باز است و بازیکنان پرسپولیس هم جزو فهرست ۵۰ نفره ما هستند

استیلی ادامه داد: بازیکن‌هایی مانند امین اسدی را هم از پرسپولیس در نظر داریم و به تناوب آن‌ها را می‌بینیم. برخی بازیکنان پرسپولیس جزو فهرست ۵۰ نفره ما هستند و اگر بازیکن دیگری هم در لیگ باشد که بتواند به تیم ملی امید کمک کند، با توجه به باز بودن در‌های این تیم آن هم شانس حضور در تیم را دارد. ۹۵ درصد تیم مان را شناخته ایم و شاید برای تکمیل آن ۵ درصد بازیکنان جدیدی را هم به اردو بیاوریم.

استیلی: برگزاری تورنمنت سه جانبه  با حضور تیم امید در تهران قطعی نیست/ پرسپولیسی ها در فهرست 50 نفره مجیدی هستند/ اولویت برای ما اخلاق و رفتار خوب است

زمان سفر به تایلند از امکانات تمرینی و محل برگزاری بازی‌های مان بازدید می‌کنیم

او درباره نفراتی که قرار است از ایران برای شرکت در مراسم قرعه کشی رقابت‌های انتخابی المپیک به تایلند بروند، اظهار داشت: من به همراه میرشاد ماجدی به تایلند می‌رویم. می‌خواهیم پس از مراسم قرعه کشی بازدیدی هم از محل برگزاری تمرینات و اردوی مان در این کشور داشته باشیم تا از نزدیک با شرایط تایلند آشنا شویم.

اولویت برای ما اخلاق و رفتار خوب است

استیلی درباره احتمال دعوت مجدد از بازیکنانی که به دلیل انجام دادن حرکات غیر اخلاقی در اردوی فروردین ۹۸ تیم ملی دیگر به این تیم دعوت نشده اند، بیان کرد: اولویت برای ما در تیم امید اخلاق و رفتار خوب است. بازیکنانی که در تیم امید حضور دارند باید مسائل اخلاقی را رعایت کنند حتی اگر نفرات خیلی خوبی هم باشند. بازگشت آن‌ها هم به نظر کادرفنی بستگی دارد و اگر سرمربی تیم نظر مثبتی داشته باشد و خودشان هم چارچوب‌های اخلاقی را رعایت کنند، شاید به اردو بازگردند.


بیشتر بخوانید: مصدومیت ۳ بازیکن و عصبانیت مجیدی/ یک بازیکن به یوز‌های جوان اضافه شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار