هافبک تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: کل تیم امید یکدل شده است تا پس از حدود نیم قرن به المپیک برویم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد خدابنده لو درباره برگزاری مرحله سوم اردوی تیم ملی فوتبال امید ایران بیان کرد: اردوی خوبی در حال برگزاری است و از ۲، ۳ روز پیش تمرینات مناسبی را انجام داده ایم. امیدوارم در بازی‌های تدارکاتی مان مقابل ازبکستان هم نتایج خوبی بگیریم.

او افزود: بازی‌های تدارکاتی می‌تواند به ما کمک کند و آن گونه که به ما گفته اند قرار است در روز‌های فیفادی بعدی هم دیدار‌های دوستانه بیشتری برگزار کنیم.

خدا بنده لو درباره شانس تیم ملی امید ایران برای المپیکی شدن گفت: تلاش مان را انجام می‌دهیم و امیدواریم این اتفاق رخ بدهد. کل تیم مان یکدل شده است تا پس از حدود نیم قرن به المپیک برویم.


بیشتر بخوانید: نمازی، دستیار مجیدی در تیم امید شد


او درباره انتقاد برخی بازیکنان تیم امید نسبت به امکانات محدود این تیم اظهار داشت: من از امکانات راضی هستم. البته با توجه به استفاده ۲، ۳ تیم از زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال تا حدی کیفیت آن پایین آمده است، اما بدون توجه به این موضوع تلاش مان را برای کسب نتایج خوب به کار می‌گیریم.


بیشتر بخوانید- مصدومیت ۳ بازیکن و عصبانیت مجیدی/ یک بازیکن به یوز‌های جوان اضافه شد


هافبک تیم پیکان درباره تعدد بازیکنان این پست در تیم امید گفت: نظر سرمربی است که کدام بازیکن به میدان برود. تمام بازیکنان در تمام پست‌ها خوب هستند و سرمربی باید تصمیم بگیرد کدام بازیکن در پست هافبک وسط به میدان برود. این موضوع اهمیت دارد.

انتهای پیام/

اظهارات خدابنده لو درباره تیم ملی فوتبال امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار